Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- sekuntum super wiregurlz -

kaler orange tue jaket utk wireman
kaler kelabu jaket utk ABM

yg baju itam tue yoe, bdak yg paling rapt ngn aku..
bdak yg pkai raybn tue yb, leader wireman
yg kepala t'juntai tue syiha, bdak yg b'bulu mata lentik
yg pkai tshrt round net tue domey, bdak yg suka nyakat aku




neh laa ragam bdak wireman..
spew kata lelaki ta suka posing ??? ambek kaw skali dyowng  lagi over dari aku laa bila  jumpa camera..! hahahaaaa mcm-2 gaya yang terpamer.. apa pun dyowng mmg terbaek laaa... 
take note : thanks kowang sbb melayan kerenah aku.. thnks sbb bnyk tlg aku siapkan tugasan.. hehee.. thnks sbb selalu komplot ngn aku dlm bab-2 ponteng clas.. thnks ! thnks ! dn thanks ! sbb kowang ta pinggir dan abaikan aku even aku bukan sama spesis ngn kowang.. aku harap kita semua dapat habiskan masa 2toun neh ngn happy dan enjoy... enjoy-2 ugk tapi jgn smpai ta grad suda ea... apa pun thnks sbb kowang selalu ajak aku follow sekali tiap kali kowang uat plan.. heheee.. thnks skali lagi sbb kowang selalu belanja aku mkan ABC hmpir setiap ptg.. lalalaaaa.. aku mmg suka pun paw kowang... kuikuikuiii.. syg kowang bebudak wireman !

7 ulasan

  1. wahh.. meriah betol wiregurlz! :)

    BalasPadam
  2. wahh..
    ABM mane ni?
    dulu ama ABM gak.
    kat ABM Cheras

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum

    seronoknya baju macam arkitek dekat tapak projek ja

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaa.. kami bkn arkitek tapi bakal chargeman :)

      i'Allah 2toun lagi kami dpt jadi sub-kontrktor sndiri :)

      Padam