Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Salam Ramadhan 2022

 Sudah terlalu lama aku tak berblogging. Kalau dulu blogging merupakan salah satu cara untuk aku hilangkan rasa bosan, tekanan, dan salah satu punca aku selalu berjaga sampai lewat malam. Entah, aku pun tak pasti sebenarnya apa yang aku buat mengada blog ni. Hehehee..

Pertama sekali aku nak ucapakan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada semua sahabat blogger. Alhamdulillah, aku masih disini walaupun tenggelam timbul. Banyak sebenarnya kisah yang aku nak kongsi, tapi tidak tahu nak bermula dari mana. Berkenaan status aku, lesen kereta, tempat kerja dan kehidupan aku yang sudah berubah hampir 360 darjah. Gempakkk, kan? 

Ramadhan susah hampir tiba ke penghujungnya, bagaimana dengan ramadhan untuk tahun ni? Meriah ke tidak? Raya pula bagaimana, tahun ni balik kampung mana dan dimana? Apa ke husband wife yang bergaduh berkenaan giliran balik kampung? Heheee... terujaan setelah dua tahun berkurung, akhirnya dapat juga beraya. Alhamdulillah. 



1 ulasan