Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kehilanganmu berat bagiku -

sampai mati pun engkau tak kan kulepaskan
akan kujaga seumur hidupku
beribu puisi yang ku untaikan untukmu
inginku selalu memiliki kamu
jangan pernah kau sakiti aku lagi
cubalah untuk lengkapi hidupku
ku ingin menjaga dirimu
tak akan pernah ku sakiti kamu
ku mohon temanilah aku
jangan pernah rapuh disepanjang umurmu
ku mohon temanilah aku
jangan pernah rapuh disepanjang umurmu
kehilangan mu sungguh berat bagiku
hampa hidupku terasa tanpa kamu
genggam tanganku dan jangan kau lepaskan
kerna ku tak sanggup hidup tanpa cintamu
ku mohon temanilah aku
jangan pernah rapuh disepanjang umurmu
ko mohon temanilah aku
jangan pernah rapuh disepanjang umurmu
kehilanganmu sungguh berat bagiku
hampa hidupku terasa tanpa kamu
genggam tanganku dan jangan kau lepaskan
kerna ku tak sanggup hidup tanpa cintamu

take note: best kata-kata lagu tue kan. lagi best andainya orang yang bagi lagu nie akan tunaikan setiap baris ayt yang terkndung di dalamnya. dulu dya pernah bagi aku lagu nie dn aku mempercayai tiap baris ayat yang terpancul dari bibir nya. saat tue aku merasakan dya mmg tercipta untuk aku. aku berpegang erat dgn segala jnji yang dya taburkan tapi syg nya janji hnya tinggal jnji. segala baris ayat tue langsung xmembawa sebarang esti lagi buat aku.. arghhhh persetan kan sengan semua kata-kata cinta dari dya. aku tak percaya cinta. saat dya sakiti hati aku, saat dya seksa jiwa aku, dn saat dya uat hidup aku lingkup dh xder lagi cinta buat aku. ya ! mmg aku syg dya dn disbb kn syg la aku bertahan even aty disakiti. bila duduk sowng-sowng, aku akn ingat balik semua jnji yang pernah terpatri diantara kami. sumpah ! sakit yang teramat sngat aku rasai. namun saat aku hampir meredai perpisahan diantara kami, npew dya mersti muncul semula? dn hari nie sekali lagi aku dgr dya nyanyikan lagu tue utk aku. sumpah aty nie sedis sngt. bertapa murah nya air mata aku untuk dya kn.. tp mungkin tak mudah utk aku menerima dya kembali. biar pun syg aku pada dya masih bersisa namun sakit di aty nie masih terasa. aku akn kuat demi idup aku yang akn dtg. biarkan cinta aku untuk dya terus terkubur di tumbuhi lalang lalu menjadi hutan belantara yang tersimpan seribu satu kisah diantara aku, dya dn kehidupan kami.

Tiada ulasan