08 Oktober 2011

- kisah semalam -

smlam aku xsmpat nk update blog ney sbb bz + penat + migrin = xlarat giler-2
urm.. pg smlam aku pergi lahh umah atok sdara sbb dya uat mjlis doa selamat, base laa na jalan jauh kn lepas nie [pergi tunaikan haji]. aku harap dya selamat pergi dn balik. uke tp apa pun tue ukn la story utama aku, skrg aku nk stry pasal aty aku yang saket. perhhh mmg angin satu bnd aku smlam, ukn nk m'ungkit tp skdr nk luah kn rasa xpuas aty. 
smlam aku mmg la pergi sna dn dn niat nk tlg seikhlas aty tp agak-2 la kn dh klau semua benda asyik aku jerk yang pulun kena uat. mmg panas laa ble ada lah sefamily hamba Allah tue dtg jst utk tayang muka jerk kt dapur. pastu xabes2 tnye "lauk dh masak k", "aym tue spe yang  bersihkn td", "dh rmai org kt dapur ni, jd sy xpyh tlg lh kn". mak aikkkk...!!! mmg berbulu laa telinga aku dgr kn. last2 dya org frst yang mkn. fuhhh..! da dasar xtahu malu ke apew weh. 

****************************************************************************
ney stry tyme aku duk lepak dgn kaum ibu kt dapur plak...
aku tgok tgn dyowng bagus sbb lincah uat keje dari bersih ayam, idupkan api hinggalah tyme masak lauk tapi kn yang aku xbole blahh tuh, mulut dyaowng. Ya Allah.. potpet... potpet... potpet.. bla..bla..bla... abes stu topik msuk plak topik laen, abes stu bab msuk plak bab laen. wase-2 nye kn mulut dyowng tuh sama lincah dgn tngan yang sdng uat keje. subahanallah, xpsal-2 dgn aku skli dpt dosa kering.. apa nak uat dh nama nya pempuan kn. tp sorry, uat semua pempuan acm gtu uke..

*****************************************************************************

mlm td balik dri kenduri tue mmg aku xlarat giler. tyme2 acm tue bole plak migrin aku dtg bertandang yerk. mmg aku xbole uat apew laa smpai kn nk on9 pun xlarat.. aku jst mampu baring smbil tengok siling. nak tdow mmg haram kejadah xlena, dah kepala ney duk berdenyut kaw-2 punyer.. tyme-2 acm ney untung ade ank jin yang sudi tman aku msg. heheee.. thanks ank jin sbb snggup layan kerenah org saket mlm td. fuhhh... malu plak sbb aku msg sambil nangis tahan saket. heheee.. apa pun syukurlah sbb skrunk aku dh uke. dn aku harap lepas ney migrin tue xdtg-2 lagi ea... urmm.. bole k acm tue.? moga-2 bole la yerk.. amin

hahaaa.. kenduri mmg kenduri
tp aku acm base laaa steady ngn dgn cam..
ney la baju yg aku pkai tyme knduri smlam..
#terserlahkeayuanakudidapurbeb# 

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: