Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- apa hala tuju aku -

selamat petang semua, kowng sehad ? dah lme aku xmengarut merapu kat dlm nie kn ?

heheee.. sbnar nyer dlm ati neh banyak benda yang nak dicoret tapi kemalasan terlampau menguasai diri.. apa pun alhamdunillah, syukur ke hadrat ilahir kerna dengan limpah dan kurnia-Nya, aku masih mampu bertahan sehingga ke hari nie. thanks jugak pada kawan-2 yang banyak bagi sokongan dan kata-2 nasihat kat aku. uittt kowng ! jgn isau auw, sbb aku tetap aku biar apew pun yang berlaku. aku masih mampu bersabar hinga ke saat nie sbb rasa sayang dan cinta aku kat die mengatasi kesedihan di hati.. heheeee

hidup nie xselalu indah. kebahagiaan yang dikecapi pun xmungkin akan berpanjangan. adat laa hidup dikalangan manusia, pasti akan ada suka duka kehidupan. tatkala berbahagia, janga sesekali dilupakan mereka yang sedang menderita, dan tatkala derita menimpa ingatlah di luar sna masih ramai lagi insan-2 malang yang menanggung derita melebihi derita yang kita tanggungi. Allah telah menetapkan setiap kejadian pasti ada hikmahnya. bersabarlah dalam menempuh kehidupan ini. jangan sesekali berputus asa lantaran sikap itu hanya akn mematikan jiwa kita.

hidup, semua owg mahukan hidup yang jelas dan nyata. namun tidak dinafikan masih ramai yang terpesong dalam kehidupan dan begitu juga aku. ya ! mmg telah aku ketahui yang jiwa aku terpesong namun aku tidak terdaya untuk kemudinya lagi. biarlahh masa yang menentukan hala tuju hidup aku. aku mengharapkan yang terbaik dan sinaran yang berpanjangan. moga semua itu dapat menerangi hati aku yang kekeruhan dikala ini. aku mendoakan yang terbaek untuk diriku dan dya. moga kebahagiaan masih lagi milikku.. amin



Tiada ulasan