Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- rendu bdak kecik neh -


take note : hey kowng ! chumel ta bby neh ? hah nma beliau Nurul Iman Afeya. ney laa pixca kami tyme bby neh dtg umh bru-2 neh.. huhuuu.. tyme turn aku jaga bdak kecik ney perhhh t'rasa plak acm na bby dptkan sendiri .. ops ! no ! no ! no ! alaaa diri sendiri pun ta t'urus na baby konon...lagu pun cita-2 aku ta t'capai lagi. keinginan aku ta t'hasil lagi so sblum aku tkar status m'jd wife owg better aku kejar dan gapai dulu apa yg aku mahu. i'Allah aku na kejar dulu sgulung degree dan sijil chagermen PW4. lepas tuh aku na keje dulu dan bahagiakan kedua ibubapa aku sebelum aku berbahagia di sisi seorang insan yg b'gelar husband.. pape pun andai kata jodoh da sampai aku ta menolak semua tuh tapi aku akn b'usaha utk dapat kan apa yang aku ingini t'lebih dahulu... 


Tiada ulasan