Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- INSOMNIA -

assalamualaikum... !!!
jejari menari lagi si keyboard :)

entry neh aku nak share tetang ape yang aku rasa skrg.
heheee ! xpakse xmemaksa dan sila baca dgn rela.
ok kekwan, jam skrg dah beranjak ke subuh tapi aku 
still lagi bersengkang mata. actly bkn niat aku nk 
stay up sampai ke pagi tapi nie semua kes insomnia !
insomnia sejenis spesis yang menyebabkan kita
sesah untuk tidow mlm, acm aku nie laa !
kekadang hampir seminggu lebih aku xdaoat tidow mlm
dan semua ney menyebabkan aku migrain.
apa tidak nyer, time owg laen tgh syok tidow aku plak
berjaga.. even aku dapat cover dgn ditor di saiang hari pun,
tapi semua tuh langsung xmembantu aku. bahkan makin
menambah kan lagi migrai aku ada laaa !
hurmm... mlm nie sekali la penyakit insomnia tue dtg.
sama sepertu beberapa mlm yang sudah, aku akn berjaya 
dan terus berjaga. aku try untuk tidow tapi mata neh langung xnak terpejam.
apa pun aku harap insomnia aku nie xberpanjangan. :/




Tiada ulasan