Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- yeyehh ! bln mac -

Assalamualaikum....

rasanya masih belum puas meniti bulan february kan, tapi bulan tue dah pun berlalu pergi. hari nie bermula laa kisah hidup bulan mac. sepatutnya hari nie aku melaporkan diri dah dinobatkan sebagai salah seorang pelatih di Akademin Binaan Malaysia (ABM), tapi pihak pengurusan telah pun menunda tarikh tersebut berikutan masaalah yang tidak dapat dielakkan.. so dipermulaan bulan mac ini, aku masih lagi menjadi penganggur di rumah sendiri.. heheheee penganggur k ?

di permulaan bulan nie, aku bersyukur kerna semuanya masih berjalan seperti biasa. aku masih mampu tersenyum dgn kerenah dan kenakalan kawan-kawan yang langsung tidak pernah jemu memberi sokongan utk aku terus kuat dalam menghadap kehidupan ini. benar kata orang, kawan adalah aset penting dalam kehidupan kita dan disbbkan itu aku menghargai semua sahabat dan kwn-2 aku. yeyeehhh ! tanpa dyowng siapa laa aku kan. .





Tiada ulasan