Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- jodoh di tangan Tuhan -

ku punya dunia, dunia ku begini
ku punya mata, ku punya telinga
jangan anggap ku batu, ta punya perasaan
melihat mu dengannya aku panas
ku punya dunia. dunia ku begini
ku punya hati, punya perasaan
cuba laa tatap mataku
melihat mu dengannya ku cemburu
cinta mengapa harus rumit
biar begini, cinta yang ku nanti satu
siapa dya, biar hatiku yang tahu
ku pasti setia, tapi nanti
cinta bisakah jadi mudah
kau berkelana, masakan aku harus diam
biar saja kita jalan masing-masing
jodoh di tangan Tuhan ....



take note : mlm tadi aku t'mimpikan kenangan lama.. kenangan manis yang menjadi mimpi ngeri buat aku ! kenapa mesti kenangan tue semakin dekat dan seakan menghantui aku biarpun aku try utk melupakan semua tue ? kenapa kenangan t'sebut seakan meragut ketenangan di tangkai hati aku ? serius aku benci ngn keadaan mcm nie ! serius aku penat ngn situasi skrg ! hurmmm... aku mengharapkan yg terbaek dlm hidup nie... aku mengharapkan sesuatu yang bole membantu aku tuk teruskan hidup. bukan sesuatu yang boleh menjatuhkan kehidupan aku ! wahai kenangan, ples laa pergi jauh dari hidup aku.. ples laa jgn pernah ganggu kedamaian aku ! aku ingin cipta kenangan baru dengan insan baru.. aku ingin cipta kenangan yang bole uat aku tersenyum riang...



Tiada ulasan