Testimoni Klubna Laleh | Kopi Viral


Pistttt.. ramai yang tanye sis, sis minum ke tak klubna laleh tu? Takkan semata mata untuk juai je. Betul ke sis minum? Tak baik tipu, dosa!

Kihkihkihhhh.. sis taktau nak bagi reaksi mcm mana sbnrnya. Hentam saja lah labuuuu. Giler kau sis tak minum. Hah gitu ! Barang baik bohhhh. Rugi siakkk kalau tak merasai sendiri penangan klubna laleh ni.

Kalau korang kenal sis beberapa bulan lepas, mesti korang terkezutttt. Oichhh pocottt mak kau hijauuuu!! dedulu sis comel kot. Skrg kiut sikit. Kihkihkihhh...

Salah satu penangan klubna laleh adalah meningkatkan keyakinan diri sis. Kalau dulu susah nau nak selpie. Susah nau nak berhubung dengan sesiapa, susah nau nak berkwn. Kenapa? Sbb sis kurang keyakinan diri. Yelahhh.. kita ni gemuk, pendek, kulit gelap so sape lah yang nak kwn. Rata rata yang berkwn dgn sis untuk kepetingan diri sendiri je. Hurmmm sedissss...

Alhamdulillah. Lepas consume klubna laleh ni, sis nampak keberkesanannya. Paling nyata pembuangan lawas, badan rasa ringan, badan rasa cergas, hyper aktiv je setiap kali buat kerja, rasa mengantuk di tempat kerja pun dah takde. Kalau sebelum ni, memanjang menguap time buat kerja. Hehehee..

Berat badan turun ke idok?? Yesss! Ada penurunan bossskur. Sebelum ni, berat badan sis 90kg plus plus. Lepas consume 2 bulan, berat sis menurun ke angka 80kg plus. Skrg sis masih lagi consume untuk dapatkan target yang diimpikan.

Dah berapa timbangan?? Olalalalaaaa.. takkan ku menyerah. Takkan ku mengalah. Teruskan perjuangan. Gooo! Goo! Go!!!

Klubna laleh ni bukan sahaja membantu turunkan berta badan sebenarnya. Ianya juga membantu tingkatkan keyakinan diri kita. Yup, betul! Bila berat kita berkurangan, kita akan rasa lebih yakin. Lebih comfident untuk berdepan dengan orang diluar sana. Ye.. ye.. sis dah lalui dah rasai semua tu. Sebelum ni sis agak pemalu, penyegan dan tak berapa berkeyakinan untuk sesuatu perkara. Tapi sekarang..   redah je. Hahahaaaa! Terover compident plak rasa. Alhamdulillah.


Perjalanan hidup si peminum klubna laleh



#klubnalalehseremban

2 ulasan

  1. Alhamdulillah..kalau memberi kesan yang baik..teruskanlah ya.

    BalasPadam
  2. salam sis, antara klubna laleh dgn slimming detox tea, mana satu lagi efektif?

    BalasPadam