Kebaikan BirdNest Essence

*18 Kali bertukar produk, Tapi produk yg kali ke-19 aura di lain maicamm!*

Jujur saya kata aura yg ke 19 ni saya takde kekuatan nak tolak. Pasaipa?!
Dia punya wangi tu MasyaAllah..saya rasa saya dah jatuh cinta dgn aromanya.
.
.
Ni baru wangi. Baru je calit 3 titis dah rasa kesan dia. Skin makin lembut, lembab,skin makin tegang anjal toink toink gtew😍
.
.
Haa..jangan tak tau pulak BNE ni ada 90% pure asli sarang burung walit. Selalu dgr untuk minuman kesihatan dalaman je kan? Tapi sekarang dah ada produk kecantikan untuk rawat masalah skin.
.
.
So u gaiss yg nak skin muka lawa, licin, lembab bebas pori, bebas kedutan, anti pori besar anti penuaan lawa mcm awek korea tu. Dapatkan dgn segera!
.
.
Harga? U gais tak perlu risau! Semestinya murah dan mampu milik. Murah tak semestinya tak berkualiti, nak nilai kualiti bukan dari harga, tapi kuantiti yg dapat merawat skin u gais. Feedback belambak boleh tengok.😘
.
.
Takde sebab dah cik abg nak cari yg ke 2🀭hihi..gurau
.
www.wasap.my/60136462960/BneSeremban













3 ulasan