29 September 2012

# SOUL EMPTY

- mana mood hilang -

saia rendu awk ! airmata jatuh lagi utk mlm neh akibat kerenduan...baju merah awk da basah ngn airmata saia..bau perfum awk membuatkan kerenduan saia bertambah dalam...gambar kita saia peluk erat erat..melihat senyuman awk membuatkan saia rendu ngn kenakalan awk..

Ya Allah.. aku rendu giler kat dya... utk mlm neh ingatan kat dya terlalu kuat... semua kerja yang aku uat tidak menjadi... aku tulis nota.. tapi pertengahan jalan nota wiring jadi nota cinta aku buat dya... aku bancuh air milo suam... tapi last last air tuh jadi airmata kerenduan aku buat dya.... aku mkn coklat tapi ta mampu utk aku mengunyahnya... semua yang aku uat mengingatkan aku pada dya... Ya Allah... tabahkan aty aku.. kuatkan semangat aku...aku tahu semua neh dugaan dariMu.. ujian yang Engkau bagi buat kami...

awk.. saia tahu mlm neh migrain awk dtg lagi kan.. mybe sbb awk ta cukup rest kowt .. dah 3ari awk bz memanjangkan.. saia harap awk sepat sembuh.. saia harap awk bangun esok pagi semua kembali seperti biasa..syg.. awk tahu ta kekdng bila saia mcg, awk ta reply (actly bkn ta reply tp lmbt reply) mcm mcm benda yg saia fikir.. benda negatif banya sangat dlm kepala saia...otak saia da ta bole berfikir secara waras.. kekdng saia terfikir 'hurmmm dya bole mcg owg laen tapi aku tabole ' 'alaa klau owg laen mcg cpt je reply tapi klau aku lambat mcm siput' 'dya ta reply pun mcg aku..sampai aty, da ta syg kowt' 'mesti dya tgh mcg ngn owg laen neh' 'kenapa susuh sngt awk na reply mcg saia'...hurmm.. sorry awk.. padahal saia tahu tyme tuh awk tgah keje... awk mybe bz... tapi saia tuduh awk yang bukan bkn... saia fikir benda yang ta elok pasal awk.. sorry taw syg...tapi bila saia da tenang.. saia dapat fikir secara normal... aty kecil saia akn terdetik 'dya keje so better jgn ganggu' 'dya tgah keje guna mesin hope everything ok' 'aku syg dya ! aku rendu dya ! au tahu dya pun rendu aku'...

teke note : syg, saia tahu awk akn bca ugk entry neh... jst lambat atau cepat je... actly saia pun ta berapa tahu apa yang saia tulis neh.. aty saia kosong sangat tyme neh.. saia rendu awk.. saia risau kat awk.. ikutkan aty saia na call awk.. na tanya keadaan awk mcm mna.. tapi saia terpaksa tahankan diri neh.. sbb saia tahu tyme neh awk ngn family kan... mybe awk tidow ngn kak nieda kwot.. saia ta na nnt kak nieda tahu pasal kita.. saia ta na sesuatu yang buruk terjadi pada awk dan relay kita... saia terlalu sygkan awk... saia harap awk pun sygkan saia seperti mna saia sygkan awk... lebiu syg ! rendu awk sangat sangat.. ! nyte ! hope awk bangun esok migrain tuh da hilang.. maaf klau saia ada sakitkan aty dan uat terasa tau.. saia na awk tahu saia syg awk... hanya awk yang saia rendu dan syg... semoga hari esok lebih baek dari hari neh... lebiu syg.. nyte ! assalamualaikum...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...