05 Januari 2014

- cinta hati saia -





ASSALAMUALAIKUM , hai korang nampak tak pixca bby comel tue ? Tue laa buah aty kesygan ak . Nama dya Muammar Khalid bin Muhammad Muammar Gadaffi , umur dya baru 4bulan . Korang nampak x dya buat muka comel , hahaaa pandai giler t si bby mata boolat nie posing depan camera . Serius ak melting abes bila tgok mata bby si pipi tembam nie...huhuu mata dya mcm kuyup gitu , dah laa ragam dya mcm comel sngat.. dya suka sangat buat molot muncung , pastu tanga duk tenyeh mata.. hahaa terhibur giler ak dengan kerenah si bby kecik nie.. dya hanya akn meragam tyme lapar dan ngatok je so dlm erti kata laen mmg senang laa nak jaga bby nie..btw nie ank buah ak yg sulung , cucu sulung mak dn ayh aku , dan ank sulung kepada adk ak.. apa pun ak harap besar nanti bby nie akn jadi org yg berguna , taat perintah Allah , taat pada kedua ibu bapa dya dan akan menyumban,g sesuatu yg bermanfaat utk semua org..insyaAllah...
#btw mlm nie ak rindu kat bby , td ak tgok pix2 bby yg ade kat dlm fon ak , tetiba hati rasa sebak..rasa mcm nak nanges je..hurmmm rindu nya kat bby..rindu sore bby. Rindu nak pelok bby..rindu nak dodoikan dya tido...RINDU KAT BABY !! *acik sayang kamu syg !! *



Tiada ulasan:

Catat Ulasan