06 September 2014

- aku merapu kau apa peduli -

hai korang ! hai ! hai ! hai !
*suka hati aku laa nak hai hai berapa ribu kali pun ! hahaa
tik tok tik tokkk sekali pandang jam
opsss ! dah awal pagi laa..
krikk krikkk krikkkkk
nampaknya mata nie tade tanda-tanda nak tidur pun..
kuikuikuiii mcm mana nak tido,
kalau rasa mengantuk pun tidak..
menguap lagi laa tade..
hohohooooi maybe effect aku minum air nescafe tadi kowt..
alkesah nak dijadikan cerita,
semata-mata nak tengok cerita Spiderman punya pasal
sanggup kowt aku telan air nescafe tadi..
hahaaa, nampak tak aku tade keje..
tah pape kan , kan , kan...
*wooooiiii aku fanatik spiderman laa beb !
bla bla bla bla blaaa
meh sini ku nak bagitahu something..
pisttt, hahaa sbnarnya aku tade idea pun nak berblogging mlm nie
sbb tue aku merapu yang tah menda-menda..
*heheheeeee
dah ,dah, stop berblogging
stop , stop , stop , stop , stop ...
good night syg
good night dear
good night u'all.
ASSALAMUALAIKUM..

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: