03 Julai 2013

# SOUL EMPTY

- keje dn hospital -

penat ! penat ! penat !
letih ! letih ! letih !
uwarggggghhhh , bhahahaaa skli dpt landing mmg nikmat giler..
alhamdulillah ak maseh diberi peluang utk terus b'nafas..
ok , utk hari nie seperti biasa aku pegi keje..
mcm2 benda yg aku buat kat tapak projek arini...
 cabut stagen , pasang stagen , hacking dan bla bla blaaa..
oichhh terbaek laaa keje keje aku utk arini..
tapi ape pun ak b'puas aty sngt.. huhuuu
ak dpt kepuasan yg t'sendiri dgn keje keje yg ak lakukan..
ok, ptg td habes je keje aku x terus balek umah mcm kebiasaannya..
utk ptg td, habes je kerja aku terus melencong ke Hospital Kuala Terengganu..
dgn bdn yg letih, ak merewang sorang diri naek lif..
hahaaa kalau dulu aku fobia dan tempat yg diberi nama hospital..
tapi utk tahun nie hilang terus rasa fobia tue.. alhamdulillah dh b'jaya hapuskannya..
ok b'balek kepada hospital tadi..
sbnarnya aku pegi melawat sorang kawan..
hoiiii bkn pakwe ok... tapi makwe...
dah hampir seminggu dya masuk wad, kata nya hujung minggu nie dah dpt balek rumah..
harap harap mcm tue laa ye..
td borak punyer borak, sedar sedar jam dah dekat pukul 7pm kowt..
huhuuu bnyak plak benda yg kiteorng borakkan...
apa pun aku harap kawan aku tue cepat sembuh..
hahaa tue laa bahana yang dya dapat..
org merempit dya pun nak merempit...
org bwk laju dya pun nak jgak bwk laju..
org ke hulu dya plak kelaut..
maka hospital laa jwb nyer...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...