05 Julai 2013

- rindu suasana ABM -

pixca nie tyme kiteowg pegi jom heboh awl bln 3 toun lepas..tyme nie kiteorg  bau lagi kat ABM.. konon  aritue nak pegi jln jln jap je ambekaw skali t'paksa overnoght dsbbkan dah lewat mlm.. hahaa nsb baek keesokan harinya cuty..semua boboi's tue bdak clas ak dan yg gegurl's tue roomet ak..

nie plak pixca masa kiteorg pegi KL hadiri jamuan raya berserta alumni ABM under  Kementerian Kerja Raya..ma nie ot nak pegi, semua tgh ecited kot.. smgat tnggu bus , konvoi 6bijik bus..mula2 gerak semua kecoh dlm bus, siap bole karok smbil petik gitar.. sekali masuk highway, semua diam ketiduran.. hahaaa.. sweet sngt tyme nie..

nie laa sbhagian pixca yg kiteorng ambek masa majlis tue.. tuee nampak x aku ayu b'baju kurung.. hahaa dyorng semua xpercaya tume nie ak b'ubah jadi ayu.. siap pakai heal lagi taww... hahaa xpasal2 ak kena perli.. pujian pun dpt laa..

nie plak kerenah kiteowng tyme kat bengkel wireman.. hahaa pantang jumpa camera semua sibuk nak b'gambar.. hahaa apa pun ak b;syukur sbb bdak2 cls ak majoriti sporting habes.. even ak sorang jep gurl kat dlm clas tapi dyorng xde laa nak buli or pinggirkan ak..

nie plak sempat lagi ak ambek sblum lakukan keje2 penyelenggaraan lampu jalan di sekitar kawasan ABM.. tyme nie masa mula2 nak naek stagen mmg ak nervous giler tahap babun.. hahaa tapi sekali kaki melangkah hilang terus raa takut dan gayat.. perhhh best giler kowt.. mmg beto2 m'cabar tahap keberanian aku.. dh laa buat keje tengah panass..

ni laa bhagian muka muka gedix ak kat dlm bengkel kalau tgah kebosanan.. hahaa snap snap dn teru snap..

yahoooooo ak tak takuttt.. huhuuu

last kenangan kiteorg sblum keluar pegi praktikal..tyme nie kiteorng uat bbq kat air terjun sekayu. bayangkan 10 ekor ayam dipotong 4 utk dimakan 28 org.. hahaa mmg t'muntah laa si ayam tue.. di cmpur dgn hotdog.. alhamdulillah tyme nie kiteorng dapat sponser mee goreng dn nasi goreng dari pihak pentadbiran.. haaa dari awal pagi sampai ke petang kiteorng b'kampung kat sini.. walaupun penat tapi kepuasan yang didapati mmg berbaloi..

#tadi tengah tengah tgok pixca kat camera tetiber t'jumpa pixca pixca aku dan bdak2 clas.. haha tetiber plak rindu kat dyorg so ak abadikan rasa rindu tue berserta ica nie kat dlm belog, ruangan hati aku.. alhamdulillah sedar tak edah dah  4bulan kami b'praktikal.. berbaki lagi 5bulan untuk kami dan insyaAllah kami akan kembali m'cipta kenangan di ABM selama 3bulan akhir nanti sebanyak mungkin... huhuu, akhir kata semoga persahabatan yang terjalin diantara kami semua kekal utuh selamanya.. insyaAllah.. nyte ! salam..
:: ABM = Akademik Binaan Malaysia ::

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

1 ulasan:

  1. Amboi... owner blog ni punya gmbr wajib senyum... setiap gambar ada senyum nya.. hahaha

    BalasPadam