04 Julai 2013

- sakit hatiku -

weh mangkukkkk , ak rindu kaw tapi kaw rindu aku ke tidak ea ??
kaw sedih tak ak , contct kaw ?
alaa kaw kang tgh happy dgn org laen so btpe ak nak mengharap lagi kang..
hurmmm mulut ak nie pandai b'kata kata tapi hati ak pernah ke kaw ambek tahu ??
ak syg kaw laa mangkukkk ! ak rindu kaw laa mangkukk !
tapi kaw ada ingat kat ak ke ? ad ke kaw fikir pasal ak ?
isshhh semak giler bile ak fikirkan balik semua nie...
tapi hakikat tetap hakikat...
secepat mana mulut aku berkata kata,

hati aku tetap rindu kaw ! ak syg kaw !
kaw pegang laa kata kata ak tue...

aku doakan kaw happy..
dn ak doa kan dya tak sakiti  kaw ...
maybe dulu aku banyak sakiti kaw sebab tuh kaw tinggalkan aku, kan?
Hurmmm.. sedih pulak aku bila kaw semakin jauh dan menjauh..
tade ke sedikit rasa rindu kaw untuk aku?
Apapun ingatlah, andainya kaw perlukan aku
aku sentiasa ada disini untuk kaw
memang aku harap sangat kau kembali
tapi rasanya maybe takkan sama macam dulu dah kowt..
cukup laa kita sekadar kawan...
nyte !


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

2 ulasan:

  1. x smestinya org tu tgh bahagai n tol2 ad org laen..ap pon doa tu mang terbaik la kan..mcm nak tgk dia merana..terluka..down..bkn ke spatotnya doakn kbahagian org yg kite syg..btolkn niat k..

    BalasPadam