Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Aku Lelah - Pelangi Band

berulang kali kau sakiti hati ini
tanpa sedikit terfikir untuk membalasnya
kerna ku yakin tuhan sedang mengujiku
kuatkah ku ini

sayang
sampai kapan kau begini
sayang
sedarilah hatiku sakit
aku lelah
menghadapi semua ini
aku lelah
tak mampu bertahan lagi
jika memang dirimu tak pedulikanku lagi
lebih baik ku mati

dulu saat pertama kau cintai aku
Terus menangis mengemis cintaku
tapi sekarang saat semua telah kau miliki
kau campakkan aku

sayang
Sampai kapan kau begini
sayang
sedarilah hatiku sakit
aku lelah
menghadapi semua ini
aku lelah
tak mampu bertahan lagi
jika memang dirimu tak pedulikanku lagi
lebih baik ku mati

aku lelah
Menghadapi semua ini
aku lelah
tak mampu bertahan lagi
jika memang dirimu tak pedulikanku lagi
lebih baik ku mati

aku lelah
menghadapi semua ini
aku lelah
tak mampu bertahan lagi
jika memang dirimu tak pedulikanku lagi
lebih baik ku mati
aku lelah




Tiada ulasan