Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Aku Tenang Di Hutan

“Kadang kadang apa yang kita impikan, tak semua jadi kenyataan “

“Hiduplah dalam kebenaran, kenyataan akan lebih jujur dari penantian.”

Bukit Melati, Nilai

Take note :  Bukan aku menyerah. Bukan aku mengalah. Tapi sebenarnya aku terlalu penat. Penat dengan permainan manusia. Penat mengikut rentak manusia. Aku juga manusia. Aku ada hati. Aku ada perasaan. Aku ada keinginan dan aku ada cita cita! Jangan pernah halang aku untuk menggapai apa yang aku impikan.

Selagi mana impian aku itu ke arah yang lebih baik, tolong sokong aku. Tolong hulurkan cebisan kata kata semangat kepada aku. Jangan pernah kau lunturkan semangat aku. Jangan pernah kau pertikaikan keinginan aku. Tolong.. tolong belajar hormat dan fahami kehendak aku. Tak banyak yang aku pinta, hanya itu sahaja. - Aku Tenang Di Hutan. 

1 ulasan

  1. kita semua ada cara masing2 nak cari ketenangan. buat benda yang kita suka..
    enjoyyy every moment =)

    BalasPadam