Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

-jangan pisahkan kami-

haha..! kami sepadan ta..?
uitt ney aku pnya adeq la der... dya ney
jenis sporting giler kott.. hahaa...
kekdng bla kitowg kuar bersama, da acm couple plak aku  wase..
hohoo.. apa pun ta bole laa.  dya ney bru  fom 5 meyhhh..
skrunk tgh stdy kt s.m. teknik dungun, cous mekanikal..
urm.. dya ney ada saket asma tp giler punyer lincah laa..
at skuol tuh klau bole smua benda dya na sapu bersih...
tyme sukan, klau ta da muka dya mmg ta sah. untung la
ka deq sbb rmai peminat..aku pernah kot kna sound nan sorng
gurlz sbb gurlz tuh ingt kami couple. so apa lg aku sembur la balekk..
ska2 plak minat tuh na marah at aku an..
toun nie dya spm so aku doakan dya berjaya..
then pas tuh trus pergi plkn. mmg best la deq..
dlm family aku stkat ney, dya sorng jerk kot yang t'kena plkn.
#aku syg adeQ aku#

Tiada ulasan