Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- buat sahabat aku -

mia.. 
aku tahu saat neh ka sedang bertarung nan maut utk teruskan hidup kn ? aku tahu saat neh ka dah ta terdaya uat apew-2 lagi. mia, aku na ka tahu yang aku dah lama maafkan ka dan aku harap ka pun maafkan segala silap salah aku ea. utk saat neh aku rendu kan ka. aku rendu na dgr gelak tawa ka acm dulu-2. aku rendu na dgr ka uat lawak jenaka dan yang paling aku rendu na dgr ka mengadu pasal bumi hijau. huhuuu ! banyak kowt kenangan kita yang aku rendu. urm.. mia, i'Allah jap lagi aku na balek kg. niat di hati aku nak sangat pergi melawat ka tapi aku ta mampu. aku ta sanggup na tgok keadaan ka acm tuh. aku tahu mesti banyak tiub dan jarun yang dicucuk at badan ka kn. aku rasai kesakitan yang ka tanggung kawan. kenapa mesti ka degil sangat ea ? selama neh ka mmg kepala batu kan. apa yang ka na uat maen redah jerk langsung ta fkirkan akibatnya. dan sekarang tgok laa sape yang susah diatas sikap ka tuh. huh ! aku tahu saat neh kalau aku meleter pun dah ta da kesan pape uat ka sbb ka dah pun jd acm tuh. tapi aku terkilang sngt dgn kepala batu ka tuh. napa ka hukum aku dgn semua neh kwn ? ka tahu kan acm mna syg nya aku at ka ! ka tahu kan acm mna sedis nya aku bila ka buang au jauh-2 dari hidup ka. ka myb bole idup kowt tanpa aku sbb ka ada ramai kwn baek, tapi aku yang merana sbb kehilangan ka. ya ! mmg aku punramah kwn tapi ka laa kawan baek aku. ka tahu semua benda tentang aku, ka tahu apa yang aku suka, ka tahu apa yang aku benci dan ka tahu kan acm mna sayang nya aku pada persahabatan kita.. tapi kenapa kau musnahkan semua neh ? huh ! semua neh da lama kowt aku pendam. aku penat dgn apa yang berlaku dan kalau bole aku nak jumpa ka utk kali terakhir.. aku na explin kan balek at ka apa yg b'laku dlu.urm.. mia, aku nak ka kuat auw. aku harap ka dapat teruskan hidup neh. aku doakan moga ka cepat sedar dari koma dan sihat acm base. aku ta sanggup lagi na dgr biter pasal ka saket neh dari eqa dan kiera. aku tahu dyowng ada perlu melawat ka kn ? huhuu.. bagus laa acm tuh sekurang-2 nya ka still lagi ada dyowng. i' Allah bla aku ada kekuatan dan sampai masanya nanti aku akn pergi ugk melawat ka at ospital. apa yang berlaku at aku skrg ka jgn isau auw sbb aku dah jumpa sowng yang dapat jaga aku. apa yang penting sekarang ka tuh kena cepat sembuh. aku na tgok ka happy acm dulu.


take note : ka myb tgok aku happy tapi happy aku ta lengkap tanpa ka. aku risau dgn keadaan ka skrg.  sampai bila ka na b'nfs dgn bantuan mesin tuh ? ka kena kuat mia ! aku maseh perlukan ka. aku maseh perlukan bahu ka utk menangis. moga ka tabah kawan :/


Tiada ulasan