Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- kawan mukabuku -

ASSALAMUALAIKUM
hai korang, meh sini baca ak punya entry..
nampak ak tajuk besr kat atas ? 
yes ! ak nak story bout kwn fb..
utk stkat nie rasa2nya ak dlm kategori
peramah jugak laa kowt kat fb tue..
*perasan ! perasan ! elo xperasan ok tapi tue hakikat ! hahaaa
tiap kali ak on9 mesti ak akn tegor kwn2 yg kat dlm tue..
even xknl dyorg tapi komen2 laa jgk status dan
pape je laa yg dyorg update..
ok b'balik pada tajuk di atas,
uts stkat nie rasanya hanya dua org kwn fb yang aku agak rapat..
*yg laen tue b'kwn laa jugak tapi tade laa smpai nak sharing prob

chiqqueolen Chiq a.k.a ciku
citernya aku bole rapat ngn si ciku tue acm nie. setahun lepas, ada laa satu mlm tue si ciku antr im kat ak suruh ajar acmne cara nak guna ikon2 yang ada kat chatt.. hahaa ! time tue ak pun kaget, bukan laa pandai sngt tapi jst ajar apa yg aku tahu tue bole laaa.. so koteowng pun sembang punya sembang, borak punya borak, tetiba rasa mcm dah lama knl.. hahaa ! nama ciku tue aku yang bagi kalau korang nak tahu.. hahaa ! sejak dari aku knl dya sampai skrg aku teringin giler nak mkn buah ciku tapi xdapat2 lagi.. uwarggghhh mengidam kowt !.. hajat xkesampaian lagi nie..sejak aritu aku ngn si ciku nie jadi ngam..dh terlekat ak pnggil dya ngn pnggilan 'ciku' dn dya plak pnggil aku ngn pnggilan 'cikgu'..apa prob kitaorg akn share sama2.
.*tapi tade laa semua prob ok !  The End

eiffel aikie a.k.a kecik
dgn si kecik nie plak aku rapat sbb ada satu mlm tue aku komen laa wall dya.. kat blkng komen tue aku tulis p'kataan 'bha' . hahaaa ! pastu dya eply laa tnya aku nie org sabahan ke ? start dari situ kiteorg duk sembang sembang pot pet pot pet, terus jadi kawan.. dari komen wall, kiteowng sambung chatt kat im plak kasi privet sikit.. dari situ laa kiteowng jd geng.. hahaaa.. baru2 nie si kecik nie nak final, dan dlm masa yg sama dya ada prob sikit ngn kesygan dya.. so aku sbgai kwn ada laa bagi nasihat sepatah berkata kata dan sokongan utk dya tak down time musim final nie.. kalu kowang nak tahu aku ada janji dgn si kecik nie, nnt kalau dya dpt dekan sem nie , insyaAllah ak akn belanja dya mkn coki2 ! hey2 kowang jgn perli coki2 ak ok. tue coki2 yg ikhlas dari hati utk seorang sahabat * cewahhhhhh   The End

take note : dunia kami b'beza dgn dunia korang. cara hidup kami berbeza dgn cara hidup korang. aku sedar bkn semua org boleh terima cara hidup kami. tapi apa yang penting kami bahagia dgn cara kami. apa org nak cakap langsung kami xpeduli asalkan kami tahu senakal kami maseh berakal. terkadang kala ada mulut yg mengata kami, ada mata yang memandang serong dgn jalan hidup kami, tapi kami tetap kami ! hahaaa ! harap kowang b'fikiran positif ye stelah tahu cara hidup aku acmne. pisttt , jangan serik plak ye nak berkwn dgn aku ! HAHAaaaaa. ok bye ! salam..

- klik KECIK dan CIKU utk melihat pixca mereka -

1 ulasan

  1. kdng2.. kita jumpe atau rapat dgn sesorg 2 dlm keadaan tak dijangka.. tapi kita kana brhati2 jgk.. sekrng nih mcm2 org ada...huhuhu

    BalasPadam