Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- IKTBN Sepang -



Assalamualaikum uall.
Hai hai bya bye. Ok diam!
Esok aku akan mendaftarkan diri di IKTBN Sepang
dalam jurusan Teknologi Elektrik A1.
Pada uall, doakan segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan ya.
Jangan lupa tolong doakan juga aku mampu
hadapi segala bagai masalah yang akan dan bakal
wujud sepanjang aku disana nanti. Huhuuu
aku harap aku mampu habiskan dia tahun aku dalam masa yang singkat
tanpa apa-apa masalah.
Dua tahun, bagi aku suatu masa yang lama
tapi harap-harap aku mampu pendekkan menjadi setahun setengah.
Hehee insyaAllah. Apapun aku harap waktu pendaftaran subjen nanti
aku dapat menolok beberapa subjek yang hampir sama
dan pernah aku pelajari ketika di ABMT dulu.
Apapun dua tahun, perjalanan aku masih lagi terlalu panjang.
Semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan, Aamin.
Okbye, Wassalam. :)

Tiada ulasan