Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Kisah suami isteri bercerai dan gelas


Seorang suami menyesal selepas menceraikan isterinya lalu menelefon isterinya..

Suami : Syg, saya minta maaf. Saya mahu kita rujuk kembali
Isteri : Ada gelas tak di sekitar abg?
Suami : hah? gelas tak de. Kenapa?
Isteri : Kalau macam tu pergi ambil dekat dapur.
Suami : Aikkk kenapa pulak kena ambil gelas ni. Ya lah saya pergi ambil..
Isteri : Okay, cuba abag hempas gelas tu ke lantai..
Suami : ya, abag sudah hempaskan.
Isteri : Sekarang cuba cantumkan balik gelas tu seperti asal. Tak dapatkan. Macam tu lah hati saya yang abang dah ahncurkan..
Suami : tapi gelas ni tak pecah. Abang baling gelas plastik..
Isteri : Ishhh.. ya lah, ya lah.. Cepat datang ambil saya..



Take Note : Tak semua orang memiliki peluang kedua dalam hidup. Adatlah kita sebagai manusia, pasti akan ada buat salah dan silap. Belajar hargai setiap apa yang kita miliki. Jangan nanti bila dah hilang baru gagau mencari.

1 ulasan

  1. hahahahha. aisehhhhhh kelakar laaaa. tapi betul the 2nd chances never be same like before :')

    BalasPadam