Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli
Ya Allah pinjamkan aku sedikit kekuatan agar aku terus kuat utk harungi semua nie. aku penat sngat dgn sistem keje utk ary nie. urm... ingatkan balik keje dapat laa rest tapi ternyata ketakutan aty nie makin menjadi. aku takut ! aku fobia ! urm.. tadi aku balik keje dlm keadaan ujan lebat. sumpah sepanjang aku bwk moto selama nie langsung xpernah aku bawak seslow tadi. takut ? yup aku takut sbb sepanjang trfik light aku menyaksikan excdent. Ya Allah, utk malam nie air mata aku mengalir laju bersama air hujan di atas moto. aku bersyukur akhirnya dapat sampai ke rumah dgn selamat. urm.. malam nie seribu satu acm benda yang berlaku. tadi tyme aku nak bergegas kt tempat parking moto, Ya Allah terkejut giler kot sbb air bertakung melimpah ats jalan kt dpn De'Mall [kedai mkn mamak]. sumpah tue lah frst tyme aku menyaksikan semua nie, sapew sangka dn duga kn semua nie berlaku. pape pun aku bersyukur sbb moto aku selamat dari air banjir tue. tapi kesian laa kat moto yang jd mangsa tue, aku tgok td ada laa 2 3 bijik moto ygexzos nyer masuk air. adududusss ! teruk giler kot keadaan malam nie. area depan terminal langsung jem terus. ouh ! semua nie langsung xterduga dan dlm keadaan acm nie pasti ramai owg nak cepat sampai ke destinasi kan tak terkecuali ugk aku. tadi waktu tgah tunggu trfk light kat dpn terminal tetber suasana bingit utk seketika. SubahanaAllah semua tuk berlaku beto-2 dpn mata aku ! aku nampak moto tue kena langgar ! aku nampak kereta tue nak lepasi trfik light tapin terbabas lalu langgar moto pakcik tue. pakcik ? acm mner dgn pakcik tue ea ? urm niat aty aku nak tgok keadaan seterus nye tapi aku takut. moga pakcik tue dapat diselamatkan ! amin ! urm.. dalam keadaan ujan kesejukan, aku jst mampu menangis tuk hilangkan wase takut ! aku perlukan someone yg bole uat aku lupakan semua tue.. urm.. tadi aku ada call dia tapi hampa, dia bz kowt. huh ! awk, org perlukan awk saat nie ! owg nak awk etnangkn owg, bagi owg kata-2 agar owg dpt lupakan ensiden tue. tapi owg tahu, awk xmungkin akn ada di sisi owg kn. owg tahu owg xmungkin akn dpt pulihkan semangat owg kn. urm...

Tiada ulasan