Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- pintu terbkak dgn lampu menyeramkan ! -

kejadian tadi sumpah ua aku seram sejuk. huh ! umah xder org tapi ble kami pergi nampak pintu terbkak dan lampu menyala dlm kesuraman. mak aikkk ! mereman bulu roma so sepantas kilat kami b'lari turun ke balah balik. ish ! dah la rumah flat, dari tingkat 3 tue kami maraton, kalau ikutkan aty aku nie nak jerk terjun trus smpai bawah. ish ! ish ! ish ! aku cuak gilerk ! dgn kepenatan slama b'jam-2 dlm bus td yg xilng lagi, nie bertambh plak dgn ketakutan yg menyerabutkan.. ish ! hantu punyer si pencuri ! bole plak dia patah balik ea metang-2 dia tahu si tuan rumah tue xder... urm.. tadi setelah semua nyer settle aku tlg la si hijau lumut tue angkat barang... penat ! penat !  5 6 kali ugk laa kami ulang alik dari flat semambu ke perumahan semambu baru dgn moto ego yg xberapa nak ada minyak dah tue... huhuu ! apa pun setelah kerja-2 semua selegai aku trus balik umah kat indra mahkota dan tido ! tido ! tido ! tapi sblum tdow tue smbat laa ugk aku b'blogging.. heheh : )


# penat ! penat ! penat ! #

Tiada ulasan