Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- raga-2 serangga -

halamakkk ! pagi ney tidow aku t'ganggu 
raga-2 serangga. ada k ptt si serangga tuh pergi
masuk dlm telinga kiri aku. apew beliau ingt telinga aku
nie gua gelap k huh ? [?] perhh ! sedikit cuak laa tadi
tapi apew pun semua dah kembali ok. nasib ada mak
kesayangan aku td. thnks mom sbb tlg sapu kn ubt kt 
telinga owg td. lebiu mom ! muuuahx ! [!] [!]
urm-2.. alng-2 da da t'jaga nie kn terus aku xdpt nk
smbung tdow so apew lg b'online laa aku smpai ke skrg.
hehehhh .. td aku t'jaga dlm pukul 2:00am dn skrg lebih kurng
pukul 5:00 am so mmg comfrem langsung xsmbung tdow laa
jawab nyer yerk.. aptb ! tp xpew nsb baek si lappy
dn brookbank ney ade so dpt laa jd teman sejati aku uat
sementara waktu nie.. hehehheee.. uit-2 aku on9 ukn sbb nk
m'gedix-2 ukeh tp skdar maen games.. :)
MY SHOPS ON FACEBOOK : )


Tiada ulasan