Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- dinner + tahun baru -

SELAMAT TAHUN BARU ! [!] [!] [!]

hai ! alhamdunillah akhir nya sampai ugk aku kt umah. syukur segala nya berjalan tuk malam nie. walaupun tadi tyme bersiap agak kalut raga-2 kak linda dan coustmernya. heheheee ! aku enjoy mlm nie. enjo sngt-2. tak sangka plak ea yg join dinner mlm nie semua sporting abes. hahaaa abes semua lagu dyong layan. abes semua acara dyowng join. dan aku ? aku pun mesti laaa join semua benda.. " LADIES NITE ANDA GOODBYE 2011 " serius happy enjoy giler.. hehee tadi kiteowng duk kat meja no 9. beto-2 kat tepi red carpet dan dekt dgn tempat mkn.. dah laa dyowng yg semeja dgn aku sporting abes. wase acm dah lama kenal kowt.. heheheee.. kak ja, kak long, azie, kak malina, kak bib, mak ngah, kak tie.. wah ! wah ! dgn perangai yg bersahaja laa der. kiteowng menang acara meja paling sporting dan kiteowng ugk laaa sapu paling bnyk hadiah dlm acara cabutan bertuah. aku ? alaa aku jast dapat 3 hadiah jerk kowt tapi apa pun cukup laaa.. heheee... dalam happy-2, aku nak say thnks kat kak ja a.k.a majikan aku coz pada mlm nie kami selaku staf beliau di butik kerongsang berjaya megamall kuantan langsung tak terjangkka yang nama-2 kami akan disebut oleh pengacara majlis tuk naik ke pentas. omg ! tyme tuh aty nie berdebar giler kowt.. heheheee... kak ja, thnks auw coz pecaya dan yakin kat owg. thnks coz hargai keringat owg kat butik tue ea. dan thnks ugk coz owg terpilih jd staf contoh tuk toun 2011 :)

**************************************************************************
awak... 
sorry auw coz ari nie owg jarang txt awak. owg tahu ari nie owg trpinggir kan awk skit. sorry syg, bkn niat owg tuk abaikan awak tapi keadaan yang bz membataskan pergerakan. sorry sngt-2 syg. dan sorry ugk coz owg lambat wish happy new year. :) awak, owg syg awk dan owg harap sempena taun baru nie kita akn lebih matang tuk hadapi tiap masalah yg mendatang. owg harap antara kota dapat fikir dgn rasional tiap apa yang berlaku. owg ta na gado-2 dan tuduh-2. andai ada apa yang berlaku bincang semua nya secara normal dan fikir sebaek mungkin dalm tiap tindakan. owg jujur dan percaya kn awak dan owg harap awak ta persiakn kejujuran dan ta hancurkan kepercayaan owg terhadap awak. jarak kita mungkin berjauhan tapi ples jgn jadikan semua tuh tuk mulakan suatu pergaduhan. jgn jadikan tuh satu alasan tuk kita berantakan syg. sesungguhnya owg syg kn awak. dan owg nak awk tahu biar sejauh mana pun owg danbiar sesibuk mana pun owg, tapi awak tetp owg ingati. awk tetap akan owg dahuukan syg. owg harap sngt awak fahami owg seperti mana owg try tuk fahami owg :) lebiu syg ! 


Tiada ulasan