Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- gilerk game -






take note : hey ! hey ! aku skrg tgh gilerk duk maen game nie hah ! MY SHOPS ! heheee ! skrg nie comfrem tiap-2 ari aku bkak semata-2 na tambah barang tuk kedai-2 aku.. heheheee apa pun alhamdunillah sbb aku dah berjaya besa kan van dan ugak kedai tue.. lagi pun skrg nie aku dah ade rmai jiran kt my shop so sngt laa nak mintak tlg dyowng kalau aku perlu kn pape barang tuh renoved kedai.. ok ! ok ! skrg misi aku tuk bkak lagi 3bijik kedai dan sekali gus naek kan level game nie. alamakkk ! kowng tau ta cara aku b'fikir dan susun strategi dalam game nie seolah-2 game nie wujud di alam nyata.. heheeee... kowng na tahu ta pernah suatu ketika kan aku gaduh dgn si dya semata-2 aku syok maen game.. base laa punya laa syok maen game smpai ta t'reply txt si dya. so apa lagi mengamok laaaa si dya tuk malam tuh. ! fuhhh ! agak jenuh tuk aku memujuk tapi base laaa dalam suatu perhubungan ada pasang surut nyaaa... hidup nie ta selalu nya indah dan ta selalu nya suram kn kwn ? heheee apa pun alhamdunillah utk stkat hari nie kami still lagi kekal berkasih sayang dan maseh kekal bahagia. sesungguh nya aku terlalu menyayangi si dya biar pun cinta kami adalah CINTA TERLARANG :/

Tiada ulasan