Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- ngatok ! tp jengka menunggu -

salam u'oll :)
perhhh tyme nie mata bapak berat gierk kowt nak bkakkk
kaka aku plak dah acm ta sabr jerk na jumpa kn.
pepagi buta lagi dah antar msg suh bngun..
alamakkkk ! kaka-2, owg tgh ngatok nie
hukhukhukkk.. ! owg baru jerk na trlelap akk dah 
msg owg. apew nie kak ? :/ ples ! ples ! ples !
bagi laa owg peluang na tgow sikit masa lagi bole ta ?
bole ta ? bole ta ? 
[ish ! ney kalau laa kaka aku bca statment ney comfrem dya ngamuk]
urm.. eh-2 npew aku nie aty excted nak pergi jengka
tapi barang-2 aku ta kemas pun lagi. dah laa bilik acm tokang 
pecah, dgn baju ta bersidai lg.. heheee aptb !
heheee ! sbnar nya aku bkn mls nak kms blik nie tapi base laaa
dlm kedaan tagh demam dan ta larat acm nie mmg semua nya akn
terabai laa kn kwn. huhuu ! nie nasib baek aku tinggal sowng jerk 
kat bilik, kalau tinggal ber 2 3 bagai comfrem-2 si patner aku aku ngamuk nie kn..
heheee.. ok-2 berbalik pada tdow td k, aku nie baru jerk terlelap lepas subuh td
kira-2 dlm pkul 7am tapi pukul 9am lebih si kaka aku dah pun brmsg dan call
suh bersiap pergi jengka.. wah ! wah ! mesti dya smgt gilerk kn nak jumpa aku.. hehee
tapi aku jerk yg x wase nk smgt nie. bnyak benda kowt yg aku fikir kn skrg nie.
nant sepanjang aku kat sana sapa nak tlg tgok-2 kn belog aku ? spe na tlg tgok kn tagged aku ?
spe nak tlg tgok kn fb aku ?spe nk tlg update kn my shops aku kat fb tue dan
yg paling penting aku risau kot-2 nnt ta termsg dya acm biasa.
sbb base laa kn ble adek beradik yg dah lama terpisah berjumpa comfrem-2 akn ada
bnyak ctew nk story so tyme tuh brodband dn fon tolak ketepi.. heheee :)
urm... awak-2 sorry auw coa mlm td saia ganggu awk tdow.. heheee saia ta dapt 
tdow so saia call la awk sampai abes kedit kn syg ? alaaa awk kn ckp syg saia
so hah tyme-2 acm ney laa yg harus tunjuk kn rasa kaseh syg awk tue taw :)
huhuuu ! saia tahu pagi nie awk keje mst dlm keadaan ta de mood kn sbb
ngatok. entah-2 abes semua owg ka ofis tuh awak marah raga-2 ngatok kn ?
dan saia ugk tahu ble awk ta cukup tdow mst awak akn wase saked kepala kn ?
tapi apa pun thnks sbb sudi ugk teman kn owg sampai owg tertdow. biar pun
tdow lewat dan terlampau lewat janji tdow ugk kn.. heheee awak-2 kesian kn kat awak,
sbb ble saia dah tdow baru awk dapat lelap kn mata.. hehee base laaa syg :)
urm.. syg frst owg nak mintak maaf bnyk-2 auw. owg tahu nnt spanjang owg kat jengka comfrem
owg akn terabik kn awak secara sengaja mahupun tdak. owg mintak maaf auw
andai nya semua tuh berlaku dan owg nak awk fahami situasi owg auw syg :)
dan  nk awek tahu sesibuk mana pun org nnt awk tetp di hati dn ingtan owg syg :)
ilebiu so muuuahx dak comel !

hey ! hey ! ney laa kaka aku yang excted sngt call pepagi buta.. huhuuu :)
tyme nie kteowg date kt esplaned tanjung api. jap lagi aku gerak pergi jengka
dan insya Allah esk kami date kat genting highland plak.. heheee !
beliau nie kaka kesayangan aku auw. aku syg gilerk tahap tenuk kowt
kat dya nie. kekadang dya jd kaka aku, kekadang jd scandla, jd kwn, jd musuh,
jd tempat aku mengadu nasib, jd teman aku berbicara, jd cikgu math aku tapi acm mne
acm mne bnyk pun kekadang tuh hobi kami tetap sama...'heheee !
kami suka merayap mlm ! ska rempit ! ushar bapok ! lepak tc ! melalakk kt Kuantan prade
dn bla ! bla ! bla !
kaka ! kaka ! syg ka lebih laa sengal :)


Tiada ulasan