Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- home sweet home -

assalamualaikum...
syukur akhirnya aku sampai ugk kt umh. hehee even sedikit t'lambat sbb bus tuh uat hal tapi ta pe janji sampaikan ? home sweet home. biar pun badan kepenatan, kepala kepeningan namun aku kuatkan langkah kaki dan mulut tuk layan kerenah adekku si kecik neh. huhuhuuuu ! hati aku tersenyum riang, hilang sekejap rasa kesakitan tatkala melihat telatah dya. heheee.. terubat rendu aku kat mak, ayah dan adek-2. walaupun jast adek aku yg kecik je ade kat umah tapi ta pe janji yg laen tetap di hati... urm... aku rendu laa na kumpul ramai-2 satu family. aku rendu sangat kau abg aku.. dah lama kowt dya ta balek kg sbb keadaan keje yg ta mengizinkan. ish ! ish ! tuh laa dulu mak selalu cakap kat kami " bile ade dekat gadoh memanjang nanti bile dah masing-2 keje jouh-2 baru laa tahu nak berendu bagai ". heheee mak ouh mak ! ternyata kata-2 mu benar belaka. mak acm tahu jerk kan isi hati ank mak yang sowng neh. mak-2 owg nak gtaw neh yg owg syg mak. owg happy sangat sbb dapat balek jumpa mak. dan owg skrg kekenyangan sbb makan masakan mak. heheee mak, tenk auw sbb susah kan diri demi owg.. lebiu mom




Tiada ulasan