07 Mac 2014

# SOUL EMPTY

- Melaka dan Port Dickson -


hai korang ,
tlg doakan segala perjalanan dan urusan aku dipermudahkan ye..
btw aty nie sbnarnya tak sabar nak pegi bercuty
dgn gegurlz team..
btw kami b'4 akan pegi ke Melaka dan Port Dickson..
huhuuu serius aty nie excited giler..
excited bkn sbb dpt b'cuty
tapi sbb dpt jumpa dgn gegurlz team..
bayangkan hampir 2toun kowt kiteorg tak jumpa..
ye laa lepas je abes study kat Pahang dlu ,
aku terus sambung stdy kat Terengganu plak..
kebetulan dapat tajaan utk sambung bawak CIDB
so mmg rugi laa kan klau aku tak ambek peluang tue..
dan skrg alhamdulillah sbb aku bru je abes stdy yg under CIDB tue..
apa pun ak harap segala apa yg kami berempat rancangkan nie akan menjadi..
semoga segala urusan kami berjalan lancar...
kak oyienzzzz , opahhhhhh , fatinnnnn , tak sabar nak jumpa korang (:




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...