10 Januari 2015

- ChinaTown, Kuala Terengganu -

Assalamualaikum..

Hai reader, sihat? Okay, good! Jom terjah entry yang aku nak share dengan korang nie. Nak dijadikan cerita, baru-baru nie aku sempatlah hang out dengan kawan baik aku ni sempena tahun baru. Hohohooo, biasalah keluar berdua pun jadilah ye. Kami keluar berjimba-jimba katanya. Jemput jamu pose pose yang sempat kami posing ye (:

























Take Note: Sebenarnya nie hari last kami kemuar bersama sebelum berpisah. Hurmm berpisah? Yalah berpisah! lepas ni agak-agak bilalah kami dapat keluar sama-sama lagi ye. Keluar makan-makan, keluar jalan-jalan, keluar tangap-tangkap gambar, keluar cuci mata, keluar lepaskan tekanan dan keluarkan segala macam keluar yang ada. Sayu hati aku sebenarnya, tapi apakan daya demi cita-cita dan impian, aku terpaksa juga pergi jauh. Jauh ke? Hahaaa resanya tade lah jauh sangat kowt setakat Sepang tu. Tapi bagi aku jauhlah jugak. Mahunya keras bontot terkaku berjam-jam kat dalam bas. Kan? Yalah, apapun aku harap persahabatan kami akan kekal. Semoga ukhwan yang terjalin terpatri kukuh.


Previous Post
Next Post

post written by:

7 ulasan:

  1. kuatnya berselfie... hihhi....

    Jemput Join segmen ekin di blog

    http://cikash.blogspot.com/2015/01/segmen-selamat-hari-lahir-by-cik-ash.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehee selpie tanda kenangan tue @Cik Ash.

      Padam
  2. sy belum sampai lg dkt sana.. dgr kata cantik n unik.. teringgin jgk tapi entah bila boleh pg... suka tengok rama2 dkt tiang/dinding 2... cantik sgt...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuuu.. @Ahlam Miera Shafie stay mana erk? tape nanti ada masa dtg laa jejalan sini taw. Rugi tak datang. lawa sngt tempat nie.

      Padam
  3. amboi kemahen lagi bergambar. heheheh :D

    BalasPadam
  4. dah pergi kat sini...best..hihi
    btw, dah bertambah kunci mangga, hari tu skit jew..huhu
    jemput singgah blog sy =)

    BalasPadam
  5. saya suka kalau dapat keluar dengan kawan baik. Tapi sedih sangat bila berpisah. Yalah, kami lain lain universiti. Dia di UM dan saya di KPTM. Sampai masa kena berpisah juga.

    BalasPadam