17 Disember 2017

Kalau Sayang Di Halalkan Bukan Di Hamilkan

Bukti kalau cinta dan sayang terhadap wanita adalah datang melamar wanita tersebut, bukan datang untuk mengajak keluar lalu bermalam bersama.

1.Kalau Cinta adalah Dihalalkan Bukan Untuk Diseret Kelembah Dosa...
....Kalau cinta dia pasti akan menghalalkanmu bukan mengajakmu bercinta sana sini sebab dia tahu bercinta hanya akan mendekatkanmu pada hal-hal yang tidak baik. Dia tau betul kalau bercinta pasti membuatnya ingin menyentuhmu. Lagi pun zaman sekarang tidak ada bercinta yang tidak saling menyentuh.

2.Kalau Sayang Pasti Di halalkan Bukan Di hamilkan Sebab Dia Tahu Kehormatanmu Lebih Berharga Dari Apapun....
.....Jika memang benar sayang dia akan menjaga kehormatanmu bukan mengajakmu untuk bermalam bersama hingga hamil. Rasa sayang itu tidak diukur dari hasil dia meniduri mu. Sayang itu membuktikan dengan mendatangi keluargamu bukan membuktikan dengan menambah anggota keluarga baru.

3.Lelaki Sejati Tidak Akan Pernah Mengajakmu Couple Tapi Mengajakmu Ke Pelamin....
....Ingat lelaki sejati pasti akan membuktikan cintanya dengan mengajakmu kepelamin. Bukan menghilang begitu saja, kerana ia tidak datang untuk merosakkan kamu tapi untuk menikahimu.

4.Lelaki Sejati Tidak Akan Pernah Menghancurkanmu Tetapi Dia Akan Memuliakanmu....
....Lelaki sejati tidak akan menghancurkan kehormatanmu, dia akan menjaga kehormatanmu kerana dia tahu kamu adalah miliknya dan dia sendiri yang akan menikmati kehormatanmu dengan cara yang sudah dibenarkan oleh agama.

5.Mahukah Percaya Pada Cinta Lelaki Yang Tidak Mengajakmu Nikah Tapi Mengajakmu Bermalam Bersama?....
.....Jangan percaya pada kata-kata manis, kerana kata-kata tidak bole dipegang dan tidak bole diminta dipertanggung jawaban kn. Janjinya selangit tapi untuk menepatinya tidak mugkin.

6.Kalau Belum Bersedia Dia Pasti Tidak Akan Menjanjikan Apa-apa Dan Tidak Akan Meminta Apa-apa.....
.....Kalau memang belum bersedia untuk menikah dia pasti tidak akan pernah berani meminta apa-apa darimu, dia tidak akan berani untuk menyentuhmu walau sedikit pun, dia juga tidak akan berani menjanjikan apapun kerana ia tahu ia tidak menjamin apa-apa.



Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

3 ulasan:

  1. Betul...kalau sayang jaga kerana Allah SWT..

    BalasPadam
  2. jauhilah zina. sedih tgok anak2 muda skrg ni bermesra di khalayak ramai tanpa segan silu.

    BalasPadam