Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- fanatik -

bila sedis aku akn layan lagu
sbb lagu seakan memahami rasa ati aku
urm.. chomel ! chomel ! chomel !
aku sker lagu2 ka der,
best, semua lagu2 ka kena dgn jiwa aku
aku ska skodeng muka ko sbb sweet sngt..
hahahaa !
aku paling suka lagu
KU PERGI DAHULU
perhh ! lagu tue mendalam giler kowt maksud die..
urm.. bila sedih aku akn lyn lagu nie smpai naek lebam bjik mata

ku terkenangkan dirimu
duhai sahabatku yang aku rindu
kau memberi cahaya
tika ku berduka
tapi kini semuanya berubah
tidak pernah aku menyangka
semuanya tidak lagi sama
seperti dahulu kala
maafkanlah andai 
aku tersilap langkah
sahabatku ku pergi dahulu
kau kan sentiasa ada
saat ku terluka
saat ku kecewa
tapi kini tinggal memori
bila ku bersuara 
aku ingin pergi
berjanjilah kau kan menjaga diri
simpan semua kenangan kita dihati
pemergianku usah kau tangisi
ku pasti kembali aku rasa bersalah
kerna tak memahami dirimu sahabatku


#aku suka dgr ka nyanyi smbil petik gitar laa chomel#


Tiada ulasan