Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- i don't want it anymore -

apa lah nasib aku mlm nie ea ?
nak kata lapar pert dah knyang
nak kata kehujanan dah mandi td
nak kata kepenatan mmg aku tgh penat
nak kata ngatok mata still lagi segar
urm.. tapi napew ati aku tetiber sedis ?
ouh myb sbb td aku t'baca kata-kata kat wall dia
arghh ! nape plak aku tetiber nak touching kan ?
die bukan hak aku !
aku xder hak nak halng dgn sape dia kwn !
dgn sape dya txt !
dgn sape dya gayut !
aku sedar yg aku xder hak tuk semua tuh !
tapi ,, napew ati nei degil sngt ?
ati nie xnak tyr tuk memahami situasi aku !
knapa ? knapa ? kenapa ?
sbb aku syg dia ! ya aku syg dia !
dgn dia cepat sngt aku touching !
dgn dia cpt sngt aku merajuk
padahal aku tahu dia jst bergurau dgn aku,
aku syg dia ! aku suka dia !
tapi aku xlayak utk dia kn ? urm...
awk...
andainya awk mengerti isi hati saya,
andainya awk baca entry nie,
saya nak awk tahu yg saya syg awk !
saya tahu antara kita xmungkin bersama 
tapi entah laaa sbb saya xdpt nak halang
rasa syg yg menyelinap dlm aty saya buat awk.
tadi saya ada skodeng wall awk acm ari2 sudah
urm.. ati saya tetiber mood bila terbaca wall awk..
awk, bila saya txt awk ckp bz kn ?
tapi klau org laen txt awk bole plak layn ?
awk slalu ckp bz keje smpai xder masa utk life sndiri kn ?
tapi sempat plak awk on9 fb ea ?
awk sempat lagi b'grau senda kat wall tue kn
tapi bila dgn saya skrng nie awk acm laen sngt..
kenapa ? saya ada buat salah k ?
urm... awk dah lama saya xnangis sbb cinta
tapi mlm nie air mata saya mengalir disbb kn awk
awk jgn risau ea sbb saya try tuk lupuskan perasaan tue !
saya try tuk jauhi awk lepas nie
saya try tuk xcontct awk lagi
kalau tue lah yg awk nak saya akn laku kan !
biarlah aty nie kecewa asl kan awk happy
awk jgn laa risau psl saya ea 
sbb saya dah biasa merasai semua nie
saya doa kn kebahagiaan awk dgn org yg awk syg
apa pun awk kenangan terindah saya
dah la awk, saya penat sngt nie
urm dah la flu makin teruk di tmbah plak sendu nangis
esk saya keje so pape txt laa klau awk sudi ea
saya tdow dulu..



#andai dia milikku dekatkan dia denganku, andai dia bukan milikku, jauhi dia dari pandanganku#

Tiada ulasan