Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- erti percintaan by chomel -

senyum dan gurau itu tatapan cinta
hati yang merisau sering kali ku rasa
apakah aku yang bersalah
mungkinkah kau yang berdusta
inilah pertama kali ku menerima
kucupan manja dari mu ouh sayang
apakah sudah suratannya
untuk kita berpisah
itu pilihan mu sayang
mengapakah nasibku jadi begini
apakah yang harus aku lakukan
sedangkan hatiku tulus ikhlas
dalam percintaan ini
dahulu engkau pernah berkata
percintaanan kita akn bahagia
namun apakan daya
sungguh tak ku percaya
musnah akhirnya percintaan kita
tinggallah aku keseorangan
walaupun dirimu jauh dari sisiku
namun namamu tetapi di dalam hati
wajahmu yang menawan
bermain di fikiran
inikah erti percintaan


take note : ERTI PERCINTAAN by CHOMEL ! yeyehh ! lagu neh mmg best giler. tang mne best nyer aku pun ta tahu tapi yang pasti dari dlu sampai skrg neh mmg salah satu lagu fav aku.. heheee... kata-2 dlm lagu neh m'dlm maksud nya uat aku. cara nyanyian dan cara penyampaian lagu neh pun salah satu sbb knapa aku fanatik sngt at lagu neh.. heheee dan lagu satu sbb myb kerana si penyanyi nya yang comel secomel nama dya kowt.. huhuuu.... lagu neh tyme tgh-2 sedis bla aku layan comfrem air mata berderai. segala kisah-2 lama yang dah m'jd lipatan sejarah akn terungkai balek.. huhuuu.. chomel ! ouh chomel ! aku support ka laa beb ! 

*  saia rendu sayang saia 


1 ulasan

  1. jom join ,,
    baca kat sini syarat2 dia :)

    http://lipstikplastikkosmetik.blogspot.com/2012/02/contest-pertama-dari-ira.html

    BalasPadam