Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- interview pw4 -

assalamualaikum dan hai bye bye utk kowng semua.. huhuuu...
alhamdunillah aku baru jerk siap prepair barang-2 utk dibawak ke interview esk.. fuhhh ! aty ney nervous hanya Dya yang ketahui.. serius dari mlm td tdow aku ta lena dek memikirkan pasal interview tue.. aku asyik duk terfikir apa lah agaknya soalan yang bakal diduga pada aku ea ? ish ! kalau disentuh pasal isu dunia mmg lingkup laa aku. tapi kalau dyowng tnya bab2 elektrcl myb laa kot aku dpt jawab. huhuuu...

utk mlm ney aku terpaksa selongkar balek segala note2 yang pernah aku belajar tyme teknik, ikip dan psdc dulu. aku harus bersedia dan ilmu yang sedikit lebih.. heheee... tadi dlm proses mencari note2 lama, acm-2 banda yang aku jumpa. semua tue mengingatkan balek aku pada masa lalu.. tadi waktu aku duk mencari sijil2 yg berkenaan tetiber dlm aty neh terdetik ' tak sangka ea bnyak ugk sijil aku. hehee tak sangka aktif ugk aku waktu sek dlu'. hahaaaa kenangan waktu aku jd leader kadet dan maen netball laa yg paling tak dpt aku lupakan. tyme tue laa yang paling syok. semua cikgu jat tumpu kat kiteowg semata2 nak suruh kiteowg menang. best ! best !

ok-2 berbalik pada isu interview td, kowng pst trtnya kn interview apew ? huhuuu.. sbnar nyer aku dpt tawaran sambung stdy kat ABMT dlm cous wireman utk PW4. aku b'syukur sangat2 sbb ternyata penantian aku selama nie berbaloi ugk.. ye laaa bkn sngt kowt nak sambung stdy cous ney. dah laaa limit jst 25org utk sekali pengambilan. tak sangka plak aku bertuah utk dapat cous ney.. yeyeehhh ! aku bole lakukan ! aku akan lakukan ! dan aku akn terus lakukan ! lantak apew owg nak ckp yang penting apa yang aku hajati tercapai. apa pun berlaku biarkan berlaku, hala tuju aku jst nak dapat kan lesen chagerman PW4 tue. InsyaAllah dalam masa dua tahun semua ney akn berubah.

tapi apa pun aku tetap akn sambung degree sbb tue lah yang mak dan ayah aku harap kan. dyowg nak anak-2 dyowng belajar setinggi yang boleh. huhuuu dan aku sbgai ank perempuan tunggal dyowng aku cuba utk penuhi harapan mak dan ayah aku.



Tiada ulasan