Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Wireman | Insiden jom heboh

ASSALAMUALAIKUM

hai kowang ! apa khabar semua di petang hari nie ? hope kowang sihat dan happy sokmo laa ea. dan pada sesiapa yang a berapa sihat tue dipersilakan makan ubat ye. kalau na cepat sembuh, makan laa ubat bnyak-2 terus.. heheee :)

ok kowang untuk entry kali nie, aku na story pasal kejadian semalam. acctly petang semalam, aku dan bebudak clas telah pergi ke jom heboh yang berlangsung di stadium gong badak, kuala terengganu. mengikut perancanhan asal, kami sepatutnya bertolak balek pada jam 9:00pm tapi di sbb kan segelintir kekawan yang terlalu taksub melihat konsert so segala plan tergendala suda. heheee.. 

insident malam tadi serius mmg ta dapat aku lupakan. bahkan bila dikenang kembali semua tue bagaikan mimpi buruk yang baru saja terjadi. tentu kowang terfikirkan apa yang berlaku sebenarnya ? ok-2 kowang, kejadiannya acm nie, mlm tadi aku merempit kat atsa jalan raya. tyme tue aku langsung ta terfikir apa yang bakal aku terima sbb kat dlm kepala just fikir na enjoy dan na menang ! yeyehhh ! keberanian aku berbaloi sbb aku pemenang utk games mlm tadi. tapi kegembiraan aku ta berpanjangan sbb aku hampir sampai kat ostel, jam di tangan telah pun melewati 11:46pm. omg ! aku terlambat ! aku terlewat ! ops gate ostel telah pun dikunci oleh guard :! serius tyme tue dtg kebluran jap dalam kepala hotakkk.. 

urm.. mana tempat aku na tidow ? esok pagi-2 dah laa aku ada clas ! esok ade asmbly plak !
semua persoalan tue bermaen dalam kepala aku. tapi base laaa benda dah jadi kan so aku redah je laaaa.. alhamdunillah bebudak clas aku semua nyer jenis open. dan untuk malam tue kami melepak kat tepi benteng area sungai kuala berang sampai ke pagi. heheee.. tyme menunggu hari siang, mcm2 kejadian lucu telah berlaku.. heheheee

kenangan keluar konvoi ke jom heboh bersama bebudak wireman di ABM akn menjadi kenangan terindah sepanjang aku study kat ABM. dyowng uat aku happy sepanjang keluar bersama. bersama dyowng aku lupa seketika masalah yang membelenggu di benak pemikiranku. thank padaMu Ya Allah, kerna kurniakan aku sahabat yang sanggup bersusah senang bersamaku. sesungguhnya aku gembira bersama sahabat-2 ku.



Tiada ulasan