Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- tayang tayang tayang tayang -

ASSALAMUALAIKUM..^_^
hai reader ^_*

Jam sekarang menunjukkan pukul 12:27am , tapi aku masih kekal setia kat depan laptop. Opss ! tade kerjakan so mengadap laptop je lah. Ok, sebenarnya malam nie aku saja je gedik nak post pasal laman sosial yang aku ada. Hahahahahaaaa , tade kerja , tade kerja , tade kerja dan memang sah aku tade kerja. Lalalalalaaaa macam budak tak cukup umur kan *woiii aku still young forever lah ! 

Alkesah disebabkan aku terlalu fanatik dengan FTISLAND BAND
so aku wujudkan sebujik akaun twitter yang khas untuk ikuti
perkembangan tentang dyorng..Oichhh Oppa, iLOVEu !

CAkkkk ! hahaaa nie akaun twitter aku yang rasmi punya so apa lagi,
meh laaa pakat follow ramai-ramai..
Krikkk Krikk Krikk .. kat akaun nie nie tempat aku merapu meraban
bila panas hati, tak puas hati, sakit hati dan segala bagai macam
yang berkaitan hati lagi.. Jemput follow ioull tau uoll
Auuummcakkk ! hahaa yang ni instagram rasmi milik aku.
kat dalam nie aku banyak kongsi pic yang berkaitan dengan perjalanan hidup aku..
kalau dulu, waktu mula-mula buat insta nie, tiap-tiap hari ada je pic yang aku
upload kat dlm nie, hahaa tapi sekarang dah jarang kowt..
kalau ada pun skrng nie kebanyakkannya pic abg ensom kesyngan aku je .
ouchhh FTISLAND lebiu'll

CAkkkk ! hahahaaa kan aku dah kata.
tengok, terpampang pic abg ensom kesygan aku nie.
Oichh Honggi, lebiu lebiu lebiu giler ! hahaa
serius aku fanatikkk tahap selokkk kat Honggi oppa nie (:
Cakk ! cakk ! cakk ! nie plak abg ensom kesygan cute miut gitu..
Jeajin nama dya tapi aku panggil Oppa je.. hahaaa koya giler !
fighting ! fighting ! fighting oppa !
abg ensom kesygan aku..
hishhhh untunglh kan, pic abg ensom nie jd wallpaper fon aku..
hahaaa LeeHongKi FTISLAND

Cakkkk ! nie laa muka dya sebetol betolnya...
clean and clear gitu kan...
fighting syg's.. olalalalaaa



Tiada ulasan