18 Disember 2016

Kisah penukaran kad CIMB

Assalamualaikum | Selamat pagi sayang 😍

Awal pagi aku update enteri.. terkejut tak ? Pelik tak ? Alaaa tak payah nak pelik sangat.. mood berenteri secara rambang sedang berleluasa ni... kihkihkihhh

Nak dijadikan cerita, pagi ni aku ponteng kerja.. kihkihkihh macam tak sesuai je guna perkataan ponteng tu.. tapi takpe tetap juga dalam kategori ponteng.. 😉

👆⬆ Nak pak tak gambar kat atas tu? Nampat tak nombor angka giliran berapa? Awesome kan !!! Kihkihkihhh mereput aku nak hadap nombor satu persatu.. Nombor giliran aku 3333 *cantikk plak nombor tu* dan nombor terkini 1023... boleh agak tak ada lagi berapa nombor sebelum tiba nombor giliran aku ??

Sebelum ni aku pernah 3 kali pergi ke CIMB bank.. niat hati nak tukar kad tapi hampa.. katanya borang habis.. katanya nombor habis.. katanya limit untuk sehari hanya 300 keping sahaja.. okiesss tak sempat aku nak fikir.. limit 300 keping sedangkan pengguna kad CIMB di sekitar Terengganu ni berapa puluhan orang.. fikir kejap..

Kalau tak silap aku.. CIMB untuk sekitar bandar Terengganu takde cawangan.. maksudnya semua orang akan tertumpu di CIMB bank utama.. perhhh ramai giler kowt..

Ikutkan hati aku nak gerak balik terus.. malas nak menunggu.. tapi bila fikir secara normal.. habis tu bila lagi aku nak settlekan penukaran card CIMB ni plak?? Nanti kan tak pasal pasal tak boleh nak guna CIMB.. hahahaa haru biru lah nanti... sudahlah card CIMB tu agak penting untuk aku.. penting sangat ke? memang penting pun.. sebab setiap hujung bulan duit akan masuk dalam tu.. so kalau card tak boleh nak buat transaksi.. macam mana aku nak keluarkan duit duit tu.. hehee duit duit ye.. acah acah banyak duit plak kan..

Aku masih menunggu.. masih menanti dengan sabar.. giliran aku entah jam berapa gamaknya.. apapun akukan semoga setiap urusan kami semua betjalan dengan lancar. Semoga dipercepatkan segala urusan.. cepatlahhhh tak larat dah nak menunggu.. dengan keadaan kesihatan yang tak betapa nak sihat ni...




Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

6 ulasan:

  1. Cik ila tak tukar lg. Insyaallah esok baru nak pergi. Cawangan Cimb ni ngada2 tau....suruh dtg pagi je.

    BalasPadam
  2. Cik ila tak tukar lg. Insyaallah esok baru nak pergi. Cawangan Cimb ni ngada2 tau....suruh dtg pagi je.

    BalasPadam
  3. nona sudahhh, kat sini, smpai kul 7 mlm dorg buakk cimb...tapi hr tu, satu kaunter je bukakk, mak oiiii..hahaha

    BalasPadam
  4. oh, CIMB tempat saya memang osem, maybank yang macam hurmmmm

    BalasPadam
  5. ada lagi cawangan CIMB kat UMT. Saya pegi tadi pun kad dah habis. Kena datang lagi esok.

    BalasPadam
  6. sy takda kad cimb. nasib baik. hahhahaa. banyak tengok blogger update kat fb pasal nak tukar kad cimb nie. :D

    BalasPadam