20 April 2018

Kau Tetap Ku Hajati



Andai kita hidup bersama
Hari ini dan seterusnya
Sedangkan kita sama
Belum cukup betah
Mengharungi lautan
Entah berapa luasnya
Sedangkan bekalannya masih berkurangan

Mungkin kita kan karam
Ditelan gelombang
Lalu kan terpisah
Jika terus hidup bersama
Hanya atas dasar cinta belum cukup bagiku
Kerna suatu waktu
Engkau pasti kecewa

Pondok usang beratapkan langit
Di kegelapan malam gelita
Bercahaya hanyalah bintang-bintang
Selimut kita angin malam

Maaf sayang kupinta padamu
Bukan tiada cinta di hatiku
Tapi belum masanya bagiku untuk melamarmu
Bersabar dan sertailah doa
Pada Tuhan penentu segala
Biar pun jasat aku berkubur kau tetap ku hajati

Mungkin kita kan karam
Ditelan gelombang
Pondok usang beratapkan langit
Di kegelapan malam gelita
Bercahaya hanyalah bintang-bintang
Selimut kita angin malam

Maaf sayang kupinta padamu
Bukan tiada cinta di hatiku
Tapi belum masanya bagiku untuk melamarmu
Bersabar dan sertailah doa
Pada Tuhan penentu segala
Biar pun jasat aku berkubur kau tetap ku hajati

Maaf sayang kupinta padamu
Bukan tiada cinta di hatiku
Tapi belum masanya bagiku untuk melamarmu
Bersabar dan sertailah doa
Pada Tuhan penentu segala
Biar pun jasat... 


Take note : Pondok usang beratapkan langit.. Selimut kita angin malam.. Bersabar dan sertailah doa.. Olalalalaaa.. Lalalaaa.. Hampir setiap hari aku ulang lirik lagu ni.. Tak ingat lirik sebenarnya jadi hentam jer lah.. Tunggeng terbalik.. Lingkup terlingkup.. Janji ada jugak secebis.. setiap kali aku guna machine milling mesti ternyanyi part tu.. Tak tahu kenapa tapi macam terkeluar dari sendiri.. Lagu ni rasa macam dekat dengan aku.. Lagi lagi hampir setiap malam aku dengar lagu ni berkumandang di radio Sinar.fm dalam segman suria cinta. Wakakaka..
Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

3 ulasan: