Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Klubna Laleh : Kopi Kenyang dan Bantu Detox Badan

Klubna Laleh adalah produk kurus yang paling berkesan,  dari Medina Desire. Inilah produk yang boleh bantu anda kurus, dengan minum produk sedap ni iaitu KLUBNA LALEH. Ianya boleh membantu anda untuk menurunkan berat badan hanya dalam masa 2 minggu. Ianya berkesan seawal 1 sachat, Rasa kopi klubna yang sedappppp giler rasa cappuchino latte hanya minum 1 sachet tiap pagi dan laleh yang best best giler, yang rasanya macam asam boi sedap, hanya 1 sachet tiap malam.


Ianya berKesan seawal 2 hari boleh dapat menurunan berat badan. Klubna LALEH berkesan menurunkan berat dengan pantas tanpa kesan sampingan..Diperbuat 100%  dari bahan semulajadi, xda bahan bahaya anda akan terasa kesannya.. insyallah, Anda dapat menurunkan berat badan kerana produk ini akan meningkatkan kadar metabolisme anda yang akan membolehkan sel-sel lemak anda di keluarkan secara cepat dan efektif.

Kopi Set Klubna & Laleh lebih efektif daripada pil-pil kerana ia tidak perlu melalui proses pencernaan yang kompleks dalam perut dan ia mampu memberi kesan serta merta . Ini memberi banyak manfaat seperti lebih tenaga.

KLUBNA GREEN COFFEE (SIANG)
💕 Menahan selera makan
💕 Menambahkan tenaga sepanjang hari
💕 Mengeyangkan sepanjang hari
💕 Membakar lemak dari dalam badan
💕 Membuang air lebihan dalam badan
💕 Melancarkan pembuangan air kecil
💕 Melancarkan pengaliran darah
💕 Melambatkan proses penuaan
💕 Meningkatkan daya pertahanan
💕 Membantu kesihatan otok,kulit&mata
💕 Membantu rawat masalah kencing x lawas
💕 Membantu turunkan tekanan darah tinggi
💕 Membantu masalah period tidak teratur

LALEH (MALAM)
💕 Mengatasi masalah sembelit
💕 Mengawal paras gula dalam darah
💕 Menguruskan badan
💕 Mengurangkan kolestrol
💕 Menyegah sindrom iritasi usus
💕 Mengurangkan rasa letih dan mengantuk
💕 Memberi rasa selesa di perut

FORMULASI TERKINI MENGGUNAKAN BERAS PERANG DAN EXTRAK LEMON DIDALAM KOPI CAMPURAN TERPILIH

KOPI KLUBNA & LALEH dapat membantu anda KURANGKAN LEMAK PERUT, PEHA, PANGKAL LENGAN DAN PUNGGUNG DENGAN MUDAH
HANYA 1 PEKET 1 HARI

KOPI CAMPURAN KLUBNA& LALEH melawaskan pembuangan , mengenyangkan, menguruskan badan Dengan rasa yang sangat SEDAP.

Apa Yang Terkandung Dalam Kopi KLUBNA

GREEN COFFEE,KOPI ROBUSTA ,BERAS PERANG,LEMON POWDER,FRUCTOOLIGOSACCHHARIDE, GRAPE SEED,ARABIC GUM,GARCINIA CAMBOGIA,FIBER APPLE,PSYLLIUM HUSK.

Apa Yang Terkandung Dalam LALEH

LEMON POWDER,OAT POWDER,CRAPE SEED,PURPLE POTATO,CITRIC ACID,TRICAICIUM PHOSPATE,SUCRALOSE,MALTODEXTRIN, APPLE FIBER,PSYLLIUM HUSK.

Kedua-dua bahan ini digabungkan untuk menyahkan lelemak degil dengan pantas sekali gus mengelakkan keradangan usus dan menyebabkan SEMBELIT DAN KETIDAK SELESAAN PADA PERUT.

Bagaimana Kopi KLUBNA & LALEH  Berfungsi ??

Apabila anda minum kopI KLUBNA, bahan-bahan yang terdapat dalam kopi tersebut akan berfungsi di dalam tubuh anda. Semua kandungan yang terdapat dalam kopi tersebut mengandungi unsur-unsur yang efektif untuk kesihatan.

Ini akan meningkatkan metabolisme badan untuk membantu pelangsingan seterusnya dapat mengurangkan perut buncit, saiz peha, pangkal lengan dan punggung. Apabila kadar metabolisme badan kita meningkat, ia akan menukar lemak-lemak tersebut kepada tenaga. Ini akan menghilangkan lemak-lemak dalam badan kita.




Tiada ulasan