Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

- I will show you -

Assalamualaikum reader..


Naega sajun oseul geolchigo
Naega sajun hyangsul ppurigo
Jigeumjjeum neon geunyeol manna
Tto utgo itgetji

Geureoke johatdean geoni
Nal beorigo tteonal mankeum
Eolmana deo eotteoke deo
Jal haeya han geon ni

 Neoreul amuri jiullaedo
Hamkkehan nari eolmainde
Jinan sigani eogulhaeseo
Jakku nunmuri heureujiman


Boyeojulge wanjeonhi dallajin na
Boyeojulge hwolssin deo yeppeojin na
Babocheoreom sarang ttaemune
Tteonan neo ttaemune ulji anheullae

Deo meotjin nanjal manna
Kkok boyeojulge neoboda haengbokhan na
Neo eobsido seulpeuji anha muneojijianha
Boy you gotta be aware

Santteutage meoril bakkugo
Jeongseong deullyeo hwajangdo hago
Haihire jjarbeun chime modu nal dorabwa

Uyeonhi rado neol mannamyeon
Nuni busige useojurmyeo
Nollan ni moseup dwiro han chae
Ttagak ttogak georeo garyeo hae

Boyeojulge wanjeonhi dallajin na
Boyeojulge hwolssin deo yeppeojin na
Babocheoreom sarang ttaemune
Tteonan neo ttaemune ulji anheullae

Deo meotjin nanjal manna
Kkok boyeojulge neoboda haengbokhan na
Neo eobsido seulpeuji anha muneojijianha
Boy you gotta be aware

Niga jwotdeon banjil beorigo
Niga sseotdeon pyeonjil jiugo
Miryeon eobsi huhoe eobsi
Ijeo jul geoya neoreul ijeullae neoreul jiullae..


Nota Hati : Buat insan yang aku sayangi, seandainya aku telah pun pergi dan tak kembali, ingatlah memori indah kita bersama sebagai kenangan pengubat rindu. Jangan pernah meratapi kepergian aku, hentikan airmata yang berlinangan di tubir matamu. Jangan bazirkan airmata yang bernilai itu untuk aku yang tidak pernah kau kasihi ini. Hentikanlah tirakatmu dan hentikanlah segalanya. Kekasihku, itulah dirimu yang aku sebutkan di dalam hatiku. Ingin aku bersamamu dan tinggalkan segala yang aku miliki demimu tapi aku tak berdaya kerna tidak cukup masa. Dengarlah sayang, luahan terakhirku ini hanya untukmu. Ingin aku ucapkan selamat tinggal kerana aku tahu aku yang akan pergi dulu. Sayang, jangan pernah bersedih. Cinta, janganlah kau menangis. Ingatlah saat-saat bersama, andainya kau merinduiku. Kepada insan yang aku sayang, harapanku jangkan kau kenang bimbang nanti kau akan berduka. Kepada insan yang aku cinta, harapanku agar kau berubah. Tuhanku, bukakanlah pintu hatinya. Kini aku mohon kemaafan kepada diri kau sebelum terlambat, sepenuhnya hati hanyalah mencintaimu namun apa daya harus kita berpisah. Permintaanku hanyalah satu, agarkau tabah jalani hidup tanpa aku. Bimbangku nanti kau akan merana lalu aku bersedih melihat wajah sugul kau.

9 ulasan

  1. alaa. sepatah pon licha tak paham. adeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaaa itu llagi I will Show You by Aliee..
      @liza Licha try laa search lagu tu then dengar.. Best dya punya lirik dan melodi

      Padam
  2. Balasan
    1. Kekadang bila tengah sedih, secara spontan ayat sedih akan terkeluarkan. Sekadar bertaip apa yang dirasai tidak dan saat itu.. Huhuuu

      Padam
  3. Oh..syahdunya..bc tgh2 mlm..rs sebak plak baca nita hati tu

    BalasPadam