Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Cadangan Nak Tukar Template Blog

Nak tukar template blog.
Kat mana nak cari?

Rasa macam nak tukar template blog. Tapi dimana nak mencari ye? Sebelum ni adalah jugak gode gode pastu tukar sensiri apa yang patut. Edit edit sikit coding yang berkenaaan. Tapi rasanya dah lama sangat tak sentuh coding. Macma dah lama sangat tak edit blog. Fuhhh lama sungguh!

Kalau tak silap, kali terakhir tukar template setahun yang lepas tu. Waktu zaman belajar dulu. Hahaaaa hambar sungguh, kan! Tetiba harini hati meronta nak tukar template plak. Masih memikirkan tema, warna, konsep dan apa yang patut ada dalam blog ni. Almaklumlah, dah lama sangat tak berkasih sayang dengan blog ni. Sungguh, dah terlalu lama tak luangkan masa berjam jam mengadap blog. Rasanya semua dah jatuh merundum kot. Heheee...

Okay, saya sekarang dalam proses mencari mereka yang ada buat perkhidmatan tukar template blog. Sekiranya, anda yang membaca pernah ada pengalaman bolehlah kongsi dengan saya ye atau boleh juga cadangkan mereka yang boleh membantu saya. Terima kasih.


Take note : Misi tahun baru, nak gigih berblogging macam sebelum ni. Doakan semoga misi berjaya ye. Heheee.. Terima kasih.


3 ulasan

  1. Alhamdulillah.. kita pun plan nak tukar juga ni cuma belum berkesempatan untuk usha-usha mereka yang dah berpengalaman

    BalasPadam
  2. Jika rasa malas nak godek, cari kat etsy pun okay. ^^

    BalasPadam
  3. kalau nak guna template orang boleh guna ni

    https://gooyaabitemplates.com/free-blogger-templates/

    BalasPadam