29 Januari 2017

Kenapa Perempuan Suka Membebel?


Perempuan dan membebel ni memang tak boleh nak pisah, sehari tak membebel memang tak sah dan membebel ni pun, tak kira status. Mak/isteri/anak dara, semua membebel. Lelaki la yang selalu jadi mangsa nak dengar semua niharap bersabar la ye, lumrah kehidupan :)

Tapi kenapa wanita suka membebel? Jom kita tengok satu2 sebabnya, mungkin betul mungkin tak. korang nak tambah, bantah semua boleh. Silakan

1. Wanita membebel kerana inginkan perhatian.

2. Sebagai tanda peringatan

3. Marah dan geram

4. Fitrah wanita tak suka memendam perasaan. Bila ditanya mungkin dia buat2 tak peduli dan tak kesah, tapi tunggulah dia da mula bercakap, macam peluru

5. Paras hormon estrogen yang tinggi dalam badan,buat wanita cenderung suka bercakap,meluahkan pandangan dan beri pendapat * ditafsirkan sebagai membebel*

6. Bukti kasih dan sayang.

Kadang2 terlebih bebel memang boleh buat kepala pusing dan bikin stress. Tapi ye la, kenalah tolak ansur kan. Ada orang cakap perempuan membebel ni comel? Erkkkk..otak dia senget.PENTIPU!!


Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

0 Pengkritik: