Nor Ain Rusli
Nor Ain Rusli

Ku Dimatamu – Sufian Suhaimi

Lagu Ku Dimatamu – Sufian Suhaimi

Apakah Kau cuba untuk menentukan
Keikhlasan Hatiku padamu
Betapa Ku mencuba
Mendapatkan Secebis kasihmu

Apakah Kau tak mampu tuk menentukan
Di Antara kaca dan permata
Betapa Telahanmu
Memaksaku Mengundurkan diri

Dan Tak seharusnya aku
Bertemu Dirimu
Didunia Ini

Dan Kau membuang diriku
Sesuka Hatimu
Dan Memilih dia

Dan Ku tersandar begini
Meratapi Hati
Yang Telah dilukai

Aku Sedar
Betapa Hinanya
Ku Dimatamu


Take note : Ada ura ura mengatakan lagu ni merupakan luahan hati Sufian Suhaimi terhadap Elfira loy. Betul ke? Okay aku no komen. Yang penting lagu ni best di telinga aku. Lirik dia deep siakkk. Dengar lagu ni tetiba buat aku teringat kat 'atok'. Hahaaaa cintun cintan monyet chimpazy zaman muda muda duluan. Dengar betol betul lagu ni, terkesan jauh disudut hati.

Cinta,
Bagi aku seketul yang unik. Kedang kala kita gapai tapi penghujungnya terlepas. Kadang kala kita kejar hingga tercungap cungap. Bila mana kita hampir berputus ada, ianya akan dapat sendiri. Kadang kala kita langsung tidak sedar sebenarnya ianya ada berdekatan kita.

3 ulasan