10 Jun 2013

- hadiah birthday -

gaduh ! gaduh ! gaduh !
baloh ! baloh ! baloh !
kurang sejam dari skrg besday ak, nie ke hadirah yang kaw bagi kat ak ??

mmg perangai kaw xhabis2 nak sakitkan hati aku !
bile mcg ade je benda yang kaw nak tuju kat ak kan..

fikir pakai kepala hotak laa weh !
sabar ak pun ada tahap jgk,
jgn laa sampai kaw pijak lumat kepala aku !

kalau syg sampai merana baek xpayah !
ak rela hilang kaw laa dari merana xde kesudahan

aku benci sikap kaw yang langsung xmatang tue !
rasa mcm nak bagi ceramah makian je kat kawwww!!!
huh !
okbye mangkuk giler !

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

3 ulasan:

  1. http://gamesyork.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. apa2 pun hepibfday laaa.. hope sukses sentiasa dan always steady..amin. hahaha

    BalasPadam
  3. sabar awak.. ragam manusia ni kita tak bole nak duga.. :)
    btw jemput singgah blog rara..
    http://carirara.blogspot.com/

    BalasPadam