21 Jun 2013

- kesah 21JUN2013 -

assalamualaikum..
hai , sehad ? dah mkn ? buat ape tue ?
meh ini baca cebisan apa yg ak tertaip kat sini..
sbnarnya banya benda nak story tapi entah laa
semua mcm b'pusu-pusu nak t'keluar 
so ak pun tak tahu mne yg nak diceritakan dulu..

tanggal 21JUN2013,
dear 'atok' seandainya jodoh antara kita masih b'panjangan arini genap setahun kita b'sama. sungguh hati nie langsung ta terduga apa yang kita anyamkan selama nie tak kesampaian. kenapa mesti hari nie muncul dlm diari hidup 'cu' ? kenapa mesti 'atok' sakitkan hati 'cu' ? kenapa semua nie mesti t'jadi antara kita ? hingga saat nie 'cu' sering kali t'fikir apa silap dan salah yang 'cu' lakukan pada 'atok'. kenapa mesti 'atok' buang diri nie saat 'cu' mengenal erti bahagia b'sama 'atok' ? kenapa ? 'atok', maaf hingga saat nie 'cu' diamkan diri. bkn sng untk 'cu'terima hakikat akhirnya kehilangan 'atok'. terlalu banyak kenangan antara kita b'dua. terlalu banyak tempat yang menciptakan memori kita bersama. hingga saat nie, sejak kita break 'cu' langung tak jejak lagi kaki kat klang dan kuantan. bila dgr org terpandang p'kataan 'klang', hati 'cu' rasa sakit sangat. tetiber kenangan b'sama 'atok' terlintas dikepala..hurmmmm 'atok', 'atok', 'atok'..dulu gegula kapas pebret 'cu', 'atok' selalu hadiahkan gegula kapas kat 'cu'. ingat lagi waktu firstime 'cu' pegi klang jumpa 'atok', masa tue 'atok' suprisekan 'cu' dgn gegula kapaskan. 'atok' ckp sorry dpt nak cari gegula kapas yang besar bb kat klang payah nak cari. hurmmm 'atok' ingat tak masa kat pantai teluk chempedak, kuantan.. 'atok' hadiahkan 'cu' gegula kapas. masa 'cu' pergi temerloh pun 'atok' hadiahkan gegula kapas. sungguh hati nie pilu bila teringat kembali semua kenakalan dan tingkah laku 'atok'. kenapa mesti 'aok' buang 'cu' saat kita sdng meniti bahagia ?? 'atok', 'cu' hargai segala apa yang 'atok' lakukan sepanjang kita b'sama. 'cu' hormati segala keputuan yang 'atok' lakukan walaupun hakikatnya 'cu' merana. apa pun jadi' atok' tetap 'atok' 'cu' selamanya.terlalu banyak benda yang 'cu' belajar sepanjang kita bersama dulu. thank utk semuanya..'cu' harap 'atok' bahagia dgn keputusan yang 'atok' lakukan. apa pun jadi 'cu' doakan kebahagiaan 'atok'. walau sesakit mne pun hati nie, 'cu' terima segalanya. mybe apa yang terjadi antara kita dulu ada hikmahnya..'cu' tahu 'atok' pun dah ade pengganti 'cu' kan.. xpew laa kalau beto dya pilihan 'atok' skrg 'cu' sokong jep (:

tanggal 21JUN2013
pagi tadi dax senget gerak pegi penang jemput adek dya.. hurmmm mlm tadi sempat jgk kami jumpa jap. niat dlm hati jumpa nak sweet2 tapi mcm biasa laa, kalu tak gaduh mmg tak sah rasanya..huhuuu bayangkan dari 8lebh sampai 10lebih kot drama airmata b'langsung kat dlm kereta tue..mcm mcm benda yang terungkit sampai satu tahap ak geram sangat dgn sikap dya.. hahaaa aku t'tolak kepala dya.. Opss x sengaja ok ! tetiber aku dgr dya tersedu. ak dgr dya b'suara, tapi slow jep.. ak pandang muka dya, aku nampak airmata b'linangan.. hurmmm, awk2, saia mintak maaf dgn apa yang jadi mlm tadi. tak terniat pun nak sakiti awk, xterlintas pun nak kurang ajar dgn awk. saia tahu silap saia. saia akui salah saia. saia tahu awk sygkan saia tapi sikap dn kata2 awk tue menyakitkan saia. maaf mmg dpt bersbr sngt mlm tadi.. saia nak awk tahu sejauh mne pun jasad ak, namun awk tetp dihati saia skrg..saia paksa ak utk percayakan saia tapi saia mohon awk yakin dgn apa yang saia lakukan utk awk..btw drama airmata mlm tadi endingnya tetap happy.. huhuuuu.base lol kan, gaduh2 pastu b'baek.. nnt gaduh lagi pastu b'baek plak.. apa pun korang doakan kami mampu harungi semuanya b'sama sama ea.. #love you b (:

Previous Post
Next Post

post written by:

Kurus dengan mudah dan sihat. 

Agent Sah Medina Desire. 

7 ulasan:

  1. Ko panggil huby ko atok ka?? sweet jugak nama panggilan.. hahaha

    BalasPadam
  2. hahaaa..sweet kang... base laaa baru couple kowt bkn nyer ada pape ikat lagi pun nak melebih bagai (:

    BalasPadam
  3. Untung laa.. dripda aku panggil exgf aku badak.. free2 kena maki.. hahaha

    BalasPadam
  4. kita tak tahu siapa jodoh kita..
    kita hanya merancang dan Allah yang menentukan..

    BalasPadam
  5. hahaha . sweetnya ;P

    www.cikfie.com

    BalasPadam
  6. dah ada org baru meyh?tahniah..hope bahagia selamanya..

    BalasPadam