10 Jun 2013

- naek darah -

hey kwn kwn jom kasi pecah !
hey kwn kwn jom lepak sini !
meh laa sini baca apa yang aku merapu nie
xnak baca ? hah kesah plak aku kang..
hahaaa actuly ada somteng yang nak diluahkan 
tapi xtahu  dari mne nak mula..
sambil menahan si airmata sempat lagi 
aku merapu kat sini. * disbbkan kaw laaa hari2 ada je benda yanguat aku nangis !
 park to you mangkukk !
hurmmm.. npe ea syg tue menyakitkan ?
apa guna syg kalau kita xpercaya kat org yg kita syg ?
perluka kita tunjukkan rasa syg tue ?
perlu ke ada paksaan dalam berkasih sayang ?
perlu ke berubah utk org yg kita syg ?
hey mangkuk, meh sini aku nak cakap sikit..
kaw xpyh nak bersyg sangat laa kalau kaw 
sendiri xpercaya kat org yg kaw syg !
kaw xpyh nak berjanji setia bagai kalau

akirnya kaw jgk yang berambusss tinggalkan dya sorang2 !
ak rasa syg tue xsalah ditunjuk tapi jgn over sangat kowt

sbb nnt org sekeliling tgok rasa menyampah plak !
bagi ak, xperlu laa kaw nak bersusah payah utk org yg kaw sayang..
weh mangkuk, kalau beto dya sygkan kaw mesti dya
belajar terima kaw seadanya..

mesti dya blh terima kelebihan dan kekurangan kaww !
xpyh laa kaw nak berubah bagai..
dlm erti kata laen jgn hipokrit laaa mngkukkk !!!

fuhh ! sabar , sabar , sabar laa hati ~
untuk mlm nie mmg ak tgh sakit hati..
si mangkuk tingkap tue kalau sehari xnaikkan darah ak mmg xsah !
ada je soalan dya yg enyakitkan hati aku..
ada je tindak tanduk dya yang uat aku rasa nak bagi tamparan wanita kat pipi dya..
hurmmm... awak oich awakk
nape laa susah sangat kaw nak pecaya kat aku ?
meh sini tgok muka aku ! *ada rupa org jht ke ? rupa penipu ke?
tlg laa fhm weh, ak sehabis jujur kat kaw,
tapi balik2 kaw soal siasat aku serupa polis pencen !
tlg laa weh, kaw sendiri pun tahu ak nie mcm mne..
bnyak mne syg aku kat kaw !
hey mangkuk kalu kaw baca entry nie ak nak kaw tahu 
aku syg kaw laa giler !
kau fhm bahasa melayu x ??
aku syg kaw ! so xpyh laa kau gedix2 nak tuduh ak !
xpyh laa kaw bersusah payah soal ak mcm2..
fikir pakai pemikiran sikit, mcm mne ak berusaha utk dptkan kaw semula haritu.
apa pun aku harap kaw faham mangkuk !!!
salam ! bye..

Previous Post
Next Post

post written by:

2 ulasan:

  1. rasa curiga itu wujud tanpa di duga..tapi boleh di halang..cuma tak mampu..apa pun hope bahagia dengan kehidupan yang baru..and insan baru..

    BalasPadam